Dinsdale Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dette ser bra ut. Omgivelsene ser veldig bra ut ut, mens folk og "dyr" ser bedre bra ut. Noen av skjermbildene skremte meg litt faktisk. Kan bli bra dette. The Darkness skjermbilder Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Haha, de monstrene så ut som seigmenn. xD Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hehe, skumle seigmenn som sager hodet av folk På tide med hevn ja Men spillet ser bra ut, ingen tvil om det. Får håpe de klarer å overbevise med tanke på gameplay og historie også da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Såg veldig bra ut det der ja Har spillet noe realese date? Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Release Date:US: Winter 2007 Europe: December 30, 2007 EDIT: IGN har noen ganske heftige videoer også. http://media.xbox360.ign.com/media/720/720416/vids_1.html Endret 1. mai 2006 av Snowthorn-Artanis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Slutten av 2007 8( Det er jo evigheter till!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men pokker da,denne tittelen har gått meg hus forbi! Så skikkelig fott ut ihvertfall,må jo bare elske det sage-bildet da Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har ikke hørt om dette spillet, men det ser veldig bra ut. Sagebildet er bare elsk. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Står at det er release i 2006 på Starbreeze sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da får vi håpe Starbreeze har rett, men helt ærlig så stoler jeg mer på IGN. ☠ Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Joda... Dette er jo en av tittlene ms la en del vekt på forrige E3. Ser veldig lovende ut, men det behøvs softshadows. Endret 2. mai 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ville tro at Starbreeze har den mest oppdaterte datoen (er tross alt de som er utvikleren ). Håper uansett vi får vite en endelig release-dato på E3. Gleder meg noe sinnsykt til dette spillet; elsker tegneserien Lenke til kommentar
wise Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 starbreeze er flinke de. men fy faen, makan til generiske brett, dette ser ut som en ripoff av fear minus all originalitet. nei å nei Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Så, uh. Konsoll-FEAR med goblins tatt rett ut av Oblivion, som for andledningen er utrustet med sag? Sammen med en emo-utgave av Chaos fra Sonic Adventure? ... Tilgi at jeg ikke er i ekstase. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Så, uh. Konsoll-FEAR med goblins tatt rett ut av Oblivion, som for andledningen er utrustet med sag? Sammen med en emo-utgave av Chaos fra Sonic Adventure?... Tilgi at jeg ikke er i ekstase. 6026118[/snapback] Ethvert spill med hodesagende goblins er verdt pengene i mine øyne. Synd Bethesda ikke innså dette enorme potensialet i Oblivion.. Og konsoll-FEAR, som du sier, får vi se senere, når det kommer på 360. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) På den annen side, når jeg fikk lest litt om historien, som visstnok ikke ikke har sin første inkarnasjon i spillet, ble det hele en god del mer interessant. Grunnen til at jeg jeg refererte til TD som "konsoll-FEAR" var at omgivelsene så veldig FEAR-aktige ut (nå kan vel det skjønt sies om alt som er moderne og firkantet med pene lyseffekter), og på grunn av et av våpnene han fløy rundt med, som så ut som om det var tatt rett ut av FEAR. On a related note, jeg kan bare si at de som velger å spille FEAR på konsoll har min fulle sympati. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Darkness_(comics) - For de interesserte. Endret 2. mai 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skuffende synes jeg, siden dette kommer fra utviklerne av Chronicles of Riddick. Blant de aller beste Xbox spillene grafisk sett også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Eg syns absolutt det der var grafikk i toppklasse, lurer på om det blir vesentlig forskjell mellom PS3 og 360 versjonen. Har mine tvil. Uansett så syns eg det ser meget flot og stemningsfullt ut ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå