B25S Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor gammel er du AndreKK? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor gammel er du AndreKK? Fra profilen hans: Bursdag 16 Des 1992 Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Stemmer.. 14 år, blir 15 seint på året.. Blir enten Yamaha eller ICA neste år.. Antagelivis begynner jeg med Yamaha og kjøper nye deler og upgrades når jeg begynner i ICA.. eller så bare går jeg rett på ICA.. Har en go-kart som jeg skal se på til helga.. Gillard Charlotte 06.. Med Yamaha.. En ting er sikkert: blir yamaha-motor Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) seint på året du? eg er født 31.12 that sux!! beklager OT Endret 23. oktober 2007 av konfirmant Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er ikke KZ2 endra til ICC ell no sånt..? Det er jo faen meg like dyrt som den ene superkarten faren min kjøpte på 1980-tallet ass!! Men ikke like mye som F3 bilen hans, men fy faen å rå den var! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gleder meg som en unge til våren igjen! Det blir heftig Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 noen som kjører/har kjørt på harald huysman karting?? det er digg og drifte med kart'ene der Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Har kjørt på Huysman ja, må si at de har dårlig velikehold på kartene der. Et heat så kjørte jeg en kart som var rimelig grei, neste heat så var det en kart som hadde helt elendig styring, i tillegg til at dekkene var helt ødelagte, merket at det ikke var helt rundt. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jeg veit, men jeg syns det er morsomt uansett:P en ting som ser kult ut er og ta motorsykkel motor og putte den på en gokart:P har sett det på youtube en gang Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 en ting som ser kult ut er og ta motorsykkel motor og putte den på en gokart:P har sett det på youtube en gang Det er drømmen ja Ble diskutert litt i tråden her. link Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kult;) det skal jeg teste en gang håper jeg på Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har kjøpt en Gillard Charlotte '06 med Yamaha KT-100 Fikk med en haug med dekk, mekketralle, 10 felger, kjøredress og andre ting til bare 17000! Har prøvekjørt på Varna Kartring tidligere i dag, var dritglatt, men for å være en førstegangs yamaha-fører synes jeg at jeg ikke gjorde det så verst.. Snurra litt og sånn, så jeg måtte bytte pluggen og minske dysa litt og sånn og til slutt gikk den ganske bra Gleder meg til sommeren og ordnlig føre, sånn at det blir litt mer fart gjennom svinga Andre som har testa karten på is-bane? Kan få noen bilder av den til uka kanskje.. -André Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er snart 17 år og har tenkt å begynne med go kart Hvilken klasse burde jeg begynne med? Jeg har tenkt litt på formel Yamaha, eller burde jeg velge en annen klasse? Lenke til kommentar
nikotin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Visst vi snakker like hissige motorer som i f.eks en crosser så er det hvertfall 30hk+ i en 100ccm... cross? jeg har en svettzuki rm 85 med 35+ hester...hissige!! heilt sjukt=D Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvor får man kjørt det i nærheten av fredrikstad? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ett innlegg er fjernet grunnet brudd på retningslinjene #9. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
oasandberg Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har kjøpt en Gillard Charlotte '06 med Yamaha KT-100 Fikk med en haug med dekk, mekketralle, 10 felger, kjøredress og andre ting til bare 17000! Har prøvekjørt på Varna Kartring tidligere i dag, var dritglatt, men for å være en førstegangs yamaha-fører synes jeg at jeg ikke gjorde det så verst.. Snurra litt og sånn, så jeg måtte bytte pluggen og minske dysa litt og sånn og til slutt gikk den ganske bra Gleder meg til sommeren og ordnlig føre, sånn at det blir litt mer fart gjennom svinga Andre som har testa karten på is-bane? Kan få noen bilder av den til uka kanskje.. -André Jeg har prøvd Mini på Is men jeg hadde bare korte pigger... Jeg kjører Yamaha på Proff nivå, ble nr. 7 i fjor. . . . Hva heter du?? etternavn?? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er inngangsprisen og ca pris pr løp i de forskjellige klassene? Når jeg tenker pris pr løp så tenker jeg totalt sett med forskjellig vedlikehold og nye slitasjedeler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå