Scotty Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Bor i Ski selv. Er jo endel STORE plasser som kan brukes på søndager f.eks.Jeg jobber på Follo bil, utafor der er det parkeringsplass- men ikke så stor, kunne brukt den og men må jo ha noe større en det. Har også tenkt på et slikt prosjekt en god stund, høres jo genialt ut. 9227641[/snapback] Selførgelig høres det genialt ut, motorlyden er jo fullstendig grom! Hvis du bor så nærme som Ski så er det bare å joine inn på prosjekt! Endret 7. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har prøvd go-kart en gang Var kult det, men gjorde en kjempe feil da. Holdt in bremsen, mens jeg gaset Var i Taihland dette, så de som jobba der fant ut at jeg gjorde det og da ble de litt iriterte tror jeg :!: Men dette 3 år siden tror jeg Var 12 år da. Er 15 nå, så kan kjøre i skien Må få prøvd det en gang til 9074538[/snapback] 'Nei off geiteryggen er dyr 120,- for 10min ...... _Eller er dette normalt? isåfall blir det jo billigere å skaffe eget utstyr sånn i lengden ..... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bor i Ski selv. Er jo endel STORE plasser som kan brukes på søndager f.eks.Jeg jobber på Follo bil, utafor der er det parkeringsplass- men ikke så stor, kunne brukt den og men må jo ha noe større en det. Har også tenkt på et slikt prosjekt en god stund, høres jo genialt ut. 9227641[/snapback] Selførgelig høres det genialt ut, motorlyden er jo fullstendig grom! Hvis du bor så nærme som Ski så er det bare å joine inn på prosjekt! 9227658[/snapback] Klart jeg blir med på det. Mekaniker, så skal vel gå ganske greit. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pappa Skal sjekke opp noe steder på Nesodden nå! Kanskje det blir noen burne treff? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Pappa Skal sjekke opp noe steder på Nesodden nå!Kanskje det blir noen burne treff? 9229415[/snapback] Jepp, så snart gixxxer karten min er ferdig så. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pappa Skal sjekke opp noe steder på Nesodden nå!Kanskje det blir noen burne treff? 9229415[/snapback] Jepp, så snart gixxxer karten min er ferdig så. 9229427[/snapback] hehe, dropper gokarten jeg! Lager en sånn istedet! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg og -Shark- har da tenkt oss over på Huysman Karting nå om ikke så altfor lenge. Tenkte muligens en lørdag, etter klokken 18, da koster det 80kr pr heat, som er på 9 minutter. Tar gjerne 2-3 heat mens vi først er der selvførgelig, og lurer da altså på om det er noen andre som er interesserte i å bli med? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kom igjen , bli med nå- kom dere bort fra maskinene en gang i blant Møte nye folk og ha det morsomt :!: Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men scotty! det funker vell å burne med karten du har nå? eller tar du ikke sjangsen på å ødelegge noe? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Noen som vil bli med eller?.... Fugitive: Er nok ikke fullt så enkelt å burne med type karten jeg har Er ikke gir på den, kan ikke stå stille. Endret 8. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bra dere prøver å få til noe. Jeg får dessverre ikke vært, iogmed at jeg kjører løp hver helg fremover. Jeg bor i tillegg et stykke unna, men hvis det hadde vært mulig å fått det til på en ukedag, så KAN det hende jeg kunne blitt med. Bra initiativ. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Bra dere prøver å få til noe. Jeg får dessverre ikke vært, iogmed at jeg kjører løp hver helg fremover. Jeg bor i tillegg et stykke unna, men hvis det hadde vært mulig å fått det til på en ukedag, så KAN det hende jeg kunne blitt med. Bra initiativ. 9234387[/snapback] Det som er tingen er at etter kl 18 på lørdag så koster det 80kr pr heat. Vanlig ukedag koster det altså 155kr. Ukedag 3 heat: 465kr Lørdag 3 heat: 240kr Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Noen som vil bli med eller?.... Fugitive: Er nok ikke fullt så enkelt å burne med type karten jeg har Er ikke gir på den, kan ikke stå stille. 9233704[/snapback] ok, skjønner Kan ikke stå stille så veldig lenge min heller! Bensinpumpa blir drevet av akselen Da mener jeg selfølgelig att den står stille uten att hjula går rundt. Endret 8. august 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan ikke stå stille så veldig lenge min heller! Bensinpumpa blir drevet av akselen Da mener jeg selfølgelig att den står stille uten att hjula går rundt. 9234841[/snapback] Den kunne stå en stund alikevell, var ett hull i bensin slangen så den slapp vakumet i går Men har fått testa den litt i dag! og den gikk MYE bedre en forventet! Glemte att jeg hadde 4'erde gir når jeg skulle kjøre igang! men det var ikke mye til problem Den slurra helt til jeg slapp gassen! Akselerasjonen var også en god del bedre en jeg hadde forventa! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Bare sier ifra her at alle er velkommen til å kjøre med oss i morgen, lørdag 18/08, på Huysman karting i Oslo. Om noen tar initiativet til å komme, så blir det ca kl 6, si også gjerne ifra på forhånd. oss.... meg, -Shark-, danielsn og noen flere utenom forumet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Flott om flere folk blir, da blir det litt konkuranse. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Synd dette, men slik kan det går noen ganger antar jeg. Ligger forøvrig på autodb, finn, varna, norsk-karting (noen har ikke fått godkjent ennå) finn: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10951442 NB, dette er ikke en salgsannonse! Ønsker bare å poste at karten er nødt til å bli solgt i tråden her, linker til finn pga tekst/bilder osv. Endret 23. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Synd det gitt. Jeg hadde gledet meg til å se deg begynne å kjøre løp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du må ikke selge karten da_Scotty_ , den som så så tøff ut Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå