moti5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg er 13, men ser ut som jeg er mye mindre Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøp deg heller en ordentlig gokart, istedenfor å bygge en ulovlig. For det er faktisk ikke lov til å kjøre med den noe sted... Ta en titt innom kartsportforum.com, anbefales... Lenke til kommentar
moti5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 ja vet det er ulovlig men isteden for å bare la den motoren bare støve ned i garasjen å lagd noe. men vist jeg skal kjøpe gokart så tror jeg at jeg kjøper en billig brukt en som funker greit osv. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Prøv å selge den motoren ellerno, og bruk de pengene du får for den på gokart Lenke til kommentar
moti5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 gidder ikke selge den har en cross i garasjen med samme motor så greit å ha den som delemotor da. men jeg lurer på om denne her : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21666708&isHoved=true er en grei nybegynner gokart ? har bare kjørt på evje å en innendørs bane her. men jeg må uansett prate med foreldra mine siden vi hakke henger ellerno sånt. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Helt sikkert en ok kart det til å begynne med som 13 åring da Yamaha kan gå litt fort for de fleste nybegynnere i din alder. Klassen heter Mini og karten drives av en 85ccm raket motor som har en toppfart på rundt 70-80 kmt trur jeg. Motoren har ikke klutsj så den må dyttes igang, men det som er fordelen er at den blir lettere og mekke på. Lenke til kommentar
moti5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 kanskje veldig dumt spørsmål men er helt ny innen dette når man skal dytte den igang er det bare å dytte ? ikkeno annet? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er bare å dytte ja, ikke noe annet... Lenke til kommentar
moti5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 ja ok bare lurte på om man måtte gjøre noe annet samtidig Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du kan løfte den de 20-50 centimeterene for å gjøre start-dyttinga litt lettere... (da skal du har litt musker/teknikk for å få det til) Har sett noen har gjort det, men for meg er det bare gå legge seg når deg gjelder det der... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Må holde gassen i ramma også for å få start Også er det fint å dra fram bensin først. Hvis du er interessert i å ta en titt på det råeste innen gokart er du velkommen til min garasje på gimlekollen. Der har jeg stående 2 125 kubikks girkarter som yter rouglhy 55 hester og gir en toppfart på ca 150-160 km/t. Jeg har en Mini gokart stående oppe på banen som jeg skal bli kvitt =) Lenke til kommentar
moti5 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 det hadde vært fett men jeg må se på den gokarten din på lørdag den du hadde til salgs Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Digg! Meldt knallvær i morra Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Da blir det sidelengs kjoring hele dagen... xD Burde jeg spare paa de gamle dekka som skal erstattes av flunkende nye dekk? (driver med litt hobby drifting i trenginga) Endret 9. april 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 såklart gjør jeg det med de gamle... Bare tenkte på om det blir litt for mye useriøs kjøring... Burde man varme opp motoren før man trøkker på, eller er det bare å frese ut av piten? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har sett dette ?? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/muslimsk-kvinne-ble-kvalt-av-sin-burka-i-gokartulykke-3178976.html Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Varm opp motoren. Hvis det er 10 grader ute så må du ikke bare gi på.. selv med en yamaha. Du må uansett varme dekkene før du kjører. Jeg må kjøre minst 2 runder for å få varme i vannet i kz'en, men der er det ekstra viktig at den har driftstemp før jeg gir på. Noen som har sett dette ?? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/muslimsk-kvinne-ble-kvalt-av-sin-burka-i-gokartulykke-3178976.html Hahahahaha! Eid! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Pleier å varme opp motoren før jeg vrenger gasspedalen... Når jeg ser folk kjører ut på banen så skulle man tru at det ikke fins noe som heter oppvarming... Hahaha!!!Er det mulig... Endret 9. april 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen bryr seg mindre enn andre.. Jeg har ikke råd til å kaldskjære den. Uansett så må dekkene varmes før man gir fullt, så slår 2 fluer i en smekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå