Takkformeg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke fått noen svar enda Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hvordan er det du får det, går du liksom bare til en bedrift og spør om penger eller hvordan er det fungerer ? Skulle hatt sponsorer jeg å Endret 7. november 2009 av S!m1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skriv en søknad... skriv hvaslags ambisjoner du har, hva du kan tilby de av reklameplass (henger, kjøredress, gokart), sett opp et budsjett på ca hvor mye løp kommer til å koste deg (bensin/dieselutgifter til og fra, driftsutgifter på gokart, deler, startavgift, dekk osv) Skriv om deg selv, si du kommer til å holde sponsorer oppdatert på hva du gjør (feks vha en blogg) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Skal se om jeg får lagd en sånn søknad og levert den til butikker og bedrifter rundt om i byen i løpet av uka... Endret 7. november 2009 av S!m1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tenk motorsport når du går rundt.. Lite sannsynlig at en butikk som spesialiserer seg på fotball vil sponse motorsport.. Gå til feks BilXtra, Torshov bilrekvisita og sånne plasser, og feks dekksjapper og sånt... Verksteder funker også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du må ta ferje og sånt for å komme deg til noen løp, kan du søke sponsing hos ferjene feks... Kanskje du får gratis tur og mat hos de elns.. Jeg har søkt hos colorline =) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det er kanskje smart det, tenkte jeg skulle bort til sverige og kjøre noen løp der kanskje. Siden jeg har hørt det er mye billigere og det er mye konkuranse i yamaha klassen. Endret 8. november 2009 av S!m1 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 1 forsøk på kjøp, salg, eller annen PR/reklame på forumet er fjernet fra tråden. (http://www.bruktmarked.no). Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hvor mye koster det for en 15/16 år gammel gutt å starte med gokart? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Spørs hvor mye du skal kjøre, om du skal kjøre løp, satse litt kanskje? Jeg ville anbefalt deg og kjøpe en billig Yamaha gokart til rundt 6000-7000kr. Karten har en toppfart på rundt 100kmt og er enkel som bare det, rett og slett en vanlig to-takts yamaha 100ccm motor som sitter på den. Ulempen er at du må dytte den igang, men skal du ha kart med elektrisk starter koster det fort mye mer og blir fort mye mer komplisert... Ta en titt innom: www.kartsportforum.com Endret 2. januar 2010 av S!m1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det på tide å overhale motoren etter 2-3 sesonger? (den har blitt lite brukt) Og hva må jeg gjøre/kjøpe da? Yamaha motor. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hør med en i klubben din som kan litt om yamaha motorer og spør om han kan åpne motoren for deg, det er vel det aller lureste tror jeg hvis ikke du kan så mye om motoren. Så kanskje han kan si deg hva som må gjøres... Endret 3. januar 2010 av S!m1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Faen a'! Kan det ikke slutte å snø, og bli plussgrader?!! Jeg vil ut å teste den nye karten ASAP ! Endret 29. januar 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vurdert, men fikk vite vi må isolere sylinderen, og IKKE få snø/is i innsuget for da går motoren til helv.. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du kan da prøe å sette på et power filter for biler hvis det passer da. (selv om det ikke hjelper på effekten) xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kan fortsatt dra vann gjennom de... Og de er dobbelt så store som innsuget på forgasseren.. Den er 32 mm og de minste jeg vet om er 63 elns Anyway... Jeg sparer motoren heller.. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tøft da, nå er du til NM eller ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om jeg ska på nm? Vet ikke.. Kanskje... Må se om jeg skal kjøre vestlandsmesterskapet eller ikke.. Er sikkert et løp der som krasjer med det.. Hvis ikke skal jeg =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå