Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ei birel ramme med yamaha motor til salgs!

Eller alpha ramme med/uten ica jr. motor 07modell!

En av de MÅ selges så fort som mulig! ta kontakt!

Alpha ramme ? noe mer info ?

hmm.. er vel alpha mercury den heter...? den er kun brukt ca 1 sessong. Da eigde Johnny Kragseth den og vant yamaha masters og norges cup med den. Han kom også på andreplass i nm med den. Han har hatt den stående i et år til jeg kjøpte den, og jeg har bare begynt å montere en ica jr. motor på den. den mangler den låseskiva som holder rattstamma nede om du sjønner..? Er ikke gasswire på den heller, men var å fikk en wire på et sykkelverksted i sta, så kanskje jeg monterer den imorgen. Har ikke borret hull til "el.starteren" i sidepontongen enda heller :)

Det står alfano pro + laptimer på den også! Selges kjapt da jeg skal ha meg sykkel! :)

Lenke til kommentar
Hvilken bane er det? Vamoen?

Jepp =)

Jeg vil se bevis på at den motoren er benka til 55hk. Og det er ikke mange månedene siden du skrev at du fikk 70hk ut av den TM9KB.

Jeg sa det jeg fikk høre av en som har peiling, så jeg regnte med det var riktig... Men rogalendinger har en tendens til å overdrive... Jeg har jo innrømt at jeg tok feil å retta meg, så kan ikke du bare gå å være sånn wise guy en annen plass?

TMK9B: Nå? :innocent: Har du fått spurt Gravdahl om den pumpa? :cool:

Sorry mac... Fikk ikke spurt han.. Når jeg skulle spør var han opptatt, så var jeg ute å kjørte ett pass, så glemte jeg det =(

Prøv å spør på norsk karting forumet ?

Forresten folkens... Ikke kjøp Ica jr.. De er ikke lovlige til neste år...

Endret av TMK9B
Lenke til kommentar
Hvilken bane er det? Vamoen?

Jepp =)

Jeg vil se bevis på at den motoren er benka til 55hk. Og det er ikke mange månedene siden du skrev at du fikk 70hk ut av den TM9KB.

Jeg sa det jeg fikk høre av en som har peiling, så jeg regnte med det var riktig... Men rogalendinger har en tendens til å overdrive... Jeg har jo innrømt at jeg tok feil å retta meg, så kan ikke du bare gå å være sånn wise guy en annen plass?

TMK9B: Nå? :innocent: Har du fått spurt Gravdahl om den pumpa? :cool:

Sorry mac... Fikk ikke spurt han.. Når jeg skulle spør var han opptatt, så var jeg ute å kjørte ett pass, så glemte jeg det =(

Prøv å spør på norsk karting forumet ?

Forresten folkens... Ikke kjøp Ica jr.. De er ikke lovlige til neste år...

JO, ica jr. er lov å kjøre med neste år også! ICA er siste året i år.

Men jeg kan selge karten uten motor også! yamaha motor er lett å få tak i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...