Kimelimm Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Hvor mye koster det å starte med dette? Man må vel eie en gocart selv, og det er jo MANGE 1000? Er det noen som har en liste over hva de investerte i / fikk tak i da de startet med Gocart? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Kommer an på hvor gammel du er.. Når jeg begynte ga jeg 12 000 for en brukt Mini (85 kubikker). Kan få de til under 10 000 (Min er til salgs for 7-8 k nå ) Men hvis du gir meg en alder, så skal jeg gi deg prisene. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg fikk tak i en gammel Yamaha 100cc gokart første gang jeg kjøpte gokart, en kjempe fin nybebynner kart for 8000kr, men for å holde seg på topp måtte investere i en annen ramme som kostet et par tusen mer... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Er bare å glemme å kjøpe noe nytt før man har kjørt en stund. Hvis man ikke har kjørt før kjører man like fort med brukt som gammelt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg kjører ramme fra 06 og holdt en eks norgesmester bak meg på lørdag, han kjørte årets toppramme fra spirit. Og han sa han ga det han kunne =) Min bror kjøpte forøvrig en rotax for 21000 (med frambremser, så blir ett par tusen mindre uten).. Brukte rotaxer får du fra 17-18 000 og oppover. Må være 15 for å kjøre om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Noen som skal på supertreninga på Varna til helgen ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vurderte, men motoren funker ikke som den skal, så må få den i svev først. Skal kanskje på løp på rudskogen neste helg da =) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vurderte, men motoren funker ikke som den skal, så må få den i svev først. Skal kanskje på løp på rudskogen neste helg da =) Så fett, det løpet skal jeg på og Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg håper bare jeg får fiksa motoren.. Den vil ikke opp i turtall, sviver knall på tomgang og sier bøøøøøp når jeg gir gass... Irriterende. Stempelet var fullt av olje da, så tyder på drukning- skal prøve med en annen forgasser på lørdag Tvi tvi Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Men har du meldt deg på løpet neste helg på Rudskogen ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Nope Fristen går ut imorra da så... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Da blireikke no løp på meg Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet hvor man kan finne noe mer info om supertreninga på varna ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nå får dere ihverttfall komme ned til Rudskogen og se på om ikke annet ! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Næh.... For langt Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Dere kjenner nok denne igjen... I den stillingen som den mest loddrette stange er i, er full brems. For å si det på en enkel måte, så funker ikke stempelet i den klossen i det hele tatt... Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 slipp den helt tilbake, hell litt bremsevæske ned i hullet, skru i skruen, pump et par pump, hold helt i bunn, åpne skruen litt og jeg vil nesten vedde på du får ut noen bobler. Så lukker du skruen mens du fortsatt holder den helt i bunn, slipp, skru ut skruen, fyll på væske, gjenta. Hvis ikke så har du blåst pakninga i hovedsylinderen eller så har du lite klosser igjen på bremsene - shimse eller bytte klosser. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Da må det være pakninga som har tatt kvelden... Det er ikke lenge siden jeg bytta klosser. Nivået på bremsevæska rikker seg ikke uansett hvor mye jeg går amok med bremsepedalen... xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå