Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er noen som folk som kjører mye bra uten og ha kjørt før nesten:P Men har du slutta?

 

Kommer garantert til å kjøre igjen, men akkurat nå er ikke lommeboka enig med meg :)

Ja, jeg skjønner deg der:P Men den blir nok enig ettervært håper vi da:P

Lenke til kommentar
Du får komme deg ned på Rudskogen, der har de kartskole i August som går over 3 dager. Første dagen er det teori og de andre dagene er det bare kjøring ;)

 

Det hadde vært gøy, ja. Kanskje det ;) Hvor mye er det for noe sånt, da?

 

Ja, jeg skjønner deg der:P Men den blir nok enig ettervært håper vi da:P

 

Satser på det :p

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvorfor stempelet i "bremseforsterkereren" ikke går helt tilbake? (på karen min)

Fordi du har en justeringsskrue på pumpa som holder igjen fordi pedalen ikke går lenger tilbake ?

 

*Altså på det staget som går gjennom armen på bremsepumpa så er det vel en skrue på baksiden som du kan justere på. Iallefall hos meg. Hvis den er skrudd så jeg bremser så går ikke stempelet helt tilbake for pedalen går i stoppeskruen før det kommer så langt.

 

Ingen som så den stakkars hengeren min på forrige side forresten ?

Endret av TMK9B
Lenke til kommentar
Du får komme deg ned på Rudskogen, der har de kartskole i August som går over 3 dager. Første dagen er det teori og de andre dagene er det bare kjøring ;)

 

Det hadde vært gøy, ja. Kanskje det ;) Hvor mye er det for noe sånt, da?

 

Det koster 750kr, da får du også bevis sånn at du kan få utskrevet debutant lisens hvis du skal fortsette videre ;)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvorfor stempelet i "bremseforsterkereren" ikke går helt tilbake? (på karen min)

Fordi du har en justeringsskrue på pumpa som holder igjen fordi pedalen ikke går lenger tilbake ?

 

*Altså på det staget som går gjennom armen på bremsepumpa så er det vel en skrue på baksiden som du kan justere på. Iallefall hos meg. Hvis den er skrudd så jeg bremser så går ikke stempelet helt tilbake for pedalen går i stoppeskruen før det kommer så langt.

 

Den har blitt sånn i det siste... Når bremsepedalen er helt tilbake så står armen på bremsepumba loddrett. sånn har den alltid gjort. Når jeg bremser så må det så lang vandring til, før det skjer noe... jeg har åpna pluggen der jeg fyller væske, når jeg bremser så skjer det ingenting før det nesten ikke er noe vandring igjen... først da begynner væska å stige ut av pumpa, når skrua er ute...

 

Bestefar har sagt at det kan være fóring på stempelet eller noe sånt som er sliten...

Lenke til kommentar
Er det Harald Huysman som er enste stedet man kan kjøre på Østlandet?

Vi er en gjeng som har lyst til å kjøre litt, men jeg liker ikke helt banen hos Huysman..

 

Er det rudskogen som er nærmeste da eller?

Da ville jeg nok kjøpt en kart som dere har på deling, men at dere har noe problem med Rudskogen skjønner jeg vel ikke helt.

Trøgstad og Varna er åpne for trenenig hele sommeren ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...