Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Det positive med ica jr(hadde den før Yamaha) er at har slureclutch kjekt viss du snurrer... kan stå stille... å starte stille... noe mer futt en yamaha, det kjipe er jo at du trenger ett startapparat:P å at det nesten ikke er noen og kjøre imot...(i samma klasse)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg får ta meg en tur til helgen med Mitoen og få med meg NM :)

Kjører du ?

Kjørte tidligere. Om du ser på de første sidene i tråden så ser du at jeg har skrevet litt :) Ligger noen bilder på side 2 også. Solgte karten for 2 år siden, klikk. Med Mito'n så mente jeg lettsykkelen som baat94 skrev, se signatur for bilde.

Lenke til kommentar
Gokart er gøy. Har ikke fått prøvd så mye ennå, men det blir nok ikke så lenge til neste gang. Jeg kjørte langt bedre enn de andre jentene, men det skulle visst bare mangle i følge enkelte. Har visst ikke noe annet valg enn å gjøre det bra :hmm:

Ja, det er noen som folk som kjører mye bra uten og ha kjørt før nesten:P Men har du slutta?

 

Gokart er gøy. Har ikke fått prøvd så mye ennå, men det blir nok ikke så lenge til neste gang. Jeg kjørte langt bedre enn de andre jentene, men det skulle visst bare mangle i følge enkelte. Har visst ikke noe annet valg enn å gjøre det bra :hmm:

Ja, det er noen som folk som kjører mye bra uten og ha kjørt før nesten:P Men har du slutta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...