kasamo2 Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Det positive med ica jr(hadde den før Yamaha) er at har slureclutch kjekt viss du snurrer... kan stå stille... å starte stille... noe mer futt en yamaha, det kjipe er jo at du trenger ett startapparat:P å at det nesten ikke er noen og kjøre imot...(i samma klasse) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Det er egentlig ikke positivt med slureclutch.. Folk lærer seg bare at det ikke gjør så mye å snurre - er jo bare å kjøre videre Er jo greit for fedre med dårlig kondis da Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Vurderer production eller rotax neste sesong, men hvem klasse er billigst å kjøre, tenker da på innkjøps pris (motor) og vedlikehold. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Rotax er best.. I production kjøres det altformange motorer som man må ha forskjellig vekt på karten til og de med best motor havner først... Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har slutta å kjøre jeg, snufs. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Rotax er best.. I production kjøres det altformange motorer som man må ha forskjellig vekt på karten til og de med best motor havner først... Går det ann å bruke rotax motor i production ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Tøft, da går jeg nok for rotax neste år! Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Var broren din TMK9B fornøyd med felgene han kjøpte av meg ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Har faktisk ikke snakka med han om de Han kommer hit i dag så skal høre Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Har faktisk ikke snakka med han om de Han kommer hit i dag så skal høre Nå, fikk du hørt med han ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg glemte det xD Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg glemte det xD Nå da ? BTW: Jeg skal stå flaggvakt på NM til helgen, hvis noen kommer dit står jeg på post 3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Tror jeg får ta meg en tur til helgen med Mitoen og få med meg NM Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Tror jeg får ta meg en tur til helgen med Mitoen og få med meg NM Kjører du ? Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Tror jeg får ta meg en tur til helgen med Mitoen og få med meg NM Kjører du ? Kjøre med mito=kjøre lettsykkel.. Tror han mente(sa) at han skulle prøve å få med seg NM Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Tror jeg får ta meg en tur til helgen med Mitoen og få med meg NM Kjører du ? Kjørte tidligere. Om du ser på de første sidene i tråden så ser du at jeg har skrevet litt Ligger noen bilder på side 2 også. Solgte karten for 2 år siden, klikk. Med Mito'n så mente jeg lettsykkelen som baat94 skrev, se signatur for bilde. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Gokart er gøy. Har ikke fått prøvd så mye ennå, men det blir nok ikke så lenge til neste gang. Jeg kjørte langt bedre enn de andre jentene, men det skulle visst bare mangle i følge enkelte. Har visst ikke noe annet valg enn å gjøre det bra Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Gokart er gøy. Har ikke fått prøvd så mye ennå, men det blir nok ikke så lenge til neste gang. Jeg kjørte langt bedre enn de andre jentene, men det skulle visst bare mangle i følge enkelte. Har visst ikke noe annet valg enn å gjøre det bra Ja, det er noen som folk som kjører mye bra uten og ha kjørt før nesten:P Men har du slutta? Gokart er gøy. Har ikke fått prøvd så mye ennå, men det blir nok ikke så lenge til neste gang. Jeg kjørte langt bedre enn de andre jentene, men det skulle visst bare mangle i følge enkelte. Har visst ikke noe annet valg enn å gjøre det bra Ja, det er noen som folk som kjører mye bra uten og ha kjørt før nesten:P Men har du slutta? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Blikke no gokart på meg på en stund.. Fikk hengeren rævkjørt på lørdag av en kar... Karten har det helt fint, men hengeren og hengerfestet til brutteren er proper fucked... Endret 3. juli 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå