kasamo2 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 er 23 og på en god dag veier jeg vel en 110kg ish:) så derfor jeg blei anbefalt rotax:) kartsportforum.com er et fint sted å starte... oja:P Siden du veier 110kg så tror jeg rotax er best for deg:P Men på kartforum ser du mange:D Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Rotax er desidert beste nybegynnerklasse for de som er gamle nok til å kjøre den. Er selvstarter på den, så det er bare trykk å kjør- du trenger ingen til å dytte deg i gang som i yamaha. I tillegg har den slureclutch, så du slipper igangdytting hvis du snurrer (noe alle nye gjør. - uten unntak ) Jeg kjørte rotax selv, og det er den beste klassen jeg har vært borti. (Ok da.. nest beste.. KZ2 er jo best ) Og..-Ja vekta har mindre å si i rotax enn yamaha =) EDIT: Hvor holder du til i landet ? Endret 3. juni 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som får kommet seg bort på Rudskogen 14. juni da ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Neei. Er baneåpning her i byen 13. juni Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Rotax er desidert beste nybegynnerklasse for de som er gamle nok til å kjøre den. Er selvstarter på den, så det er bare trykk å kjør- du trenger ingen til å dytte deg i gang som i yamaha. I tillegg har den slureclutch, så du slipper igangdytting hvis du snurrer (noe alle nye gjør. - uten unntak )Jeg kjørte rotax selv, og det er den beste klassen jeg har vært borti. (Ok da.. nest beste.. KZ2 er jo best ) Og..-Ja vekta har mindre å si i rotax enn yamaha =) EDIT: Hvor holder du til i landet ? ja, så nå får jeg bare kikke etter noen kupp, driter ikke peng for tiden så får ta ting som det kommer:) Bor i Kongsberg, så har kjørt "en del" oppe på Basserudåsen Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 YESS, endelig litt flaks Jeg kom opp i engelsk muntlig og tema var USA Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 YESS, endelig litt flaks Jeg kom opp i engelsk muntlig og tema var USA Jeg kom opp i norsk muntlig:( Å jeg vet har kort forbredelse tid:( Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 YESS, endelig litt flaks Jeg kom opp i engelsk muntlig og tema var USA Jeg kom opp i norsk muntlig:( Å jeg vet har kort forbredelse tid:( Tok et sammendrag av foredraget jeg skal ha imorra, det varte i 25min Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg fikk en 4'er det er vell greit nok:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Nå sporer vi av her Gokart tråden dette Jeg må forresten bytte olje på girkassa og begge bakhjulsbossene før jeg kan kjøre =P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Nå sporer vi av her Gokart tråden dette Jeg må forresten bytte olje på girkassa og begge bakhjulsbossene før jeg kan kjøre =P Kanskje, men må bare si at jeg fikk 6 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Har vel kommet litt offtopic når vi snakker om muntlig og karakterer? Jeg har kjørt en del go kart, men kroppen min er en ganske stor ulempe. Har ialllefall vært. Er 190 høy og har mesteparten av mine 100kg i overkroppen noe som gjør at jeg fort mister kontakt med innerhjulene i svinger.. Har ikke kjørt så mye at jeg har mulighet til å løre meg å kompansere for dette, har vel kjørt en 10 ganger.. en gangen "gran prix" i Oslo Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Har vel kommet litt offtopic når vi snakker om muntlig og karakterer? Jeg har kjørt en del go kart, men kroppen min er en ganske stor ulempe. Har ialllefall vært. Er 190 høy og har mesteparten av mine 100kg i overkroppen noe som gjør at jeg fort mister kontakt med innerhjulene i svinger.. Har ikke kjørt så mye at jeg har mulighet til å løre meg å kompansere for dette, har vel kjørt en 10 ganger.. en gangen "gran prix" i Oslo Det er liksom meninga at du skal heve inner bakhjul, for å mer feste på ytter hjulet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 joda, men jeg mister nesten feste på begge innerhjulene noe som resultere i sladd.. Sentifugalkraften har litt forstor effekt på meg Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 joda, men jeg mister nesten feste på begge innerhjulene noe som resultere i sladd.. Sentifugalkraften har litt forstor effekt på meg Er du oppe på 2 hjul ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 joda, men jeg mister nesten feste på begge innerhjulene noe som resultere i sladd.. Sentifugalkraften har litt forstor effekt på meg Er du oppe på 2 hjul ? Har vært det ja, men det er ytters sjeldent Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Senk setet ditt, og sett lagerbukkene bak i det høyeste hullet så ramma blir så lav som mulig, ut med bredda på hjulene, så får du et mye hyggeligere tyngdepunkt. Jo lavere jo bedre (pass på at du har plass til ca 8 bakdrev under setet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Gudd å jeg gleder meg til å kjøre oppvisning med kz'en på lørdag Forresten fått tak i Driv'up tralle <3 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg skal køre oppvisning den 15. på motorsport dagen på Rudskogen med Yaman Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Den kan du spinne rundinger med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå