Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk når jeg skal på bjørkøya:P(camping) Men hvor er egentlig vårna? Er det langt ifra Skien? Å på super trening trenger man dress og de nye dunlop dekka da? Dekka tror jeg at jeg får fiksa snart, men tenker ikke så veldig mye på det før mine er slitt helt ut... Men skal nok komme meg på en supertrening en gang der:P Å vet du hva? Da kan det hende du ser en 2006modell tony kart farer forbi deg:P xD (Skal ta bilde neste gang jeg skal kjøre med den på banen, altså til onsdagen)

Lenke til kommentar
Typisk når jeg skal på bjørkøya:P(camping) Men hvor er egentlig vårna? Er det langt ifra Skien? Å på super trening trenger man dress og de nye dunlop dekka da? Dekka tror jeg at jeg får fiksa snart, men tenker ikke så veldig mye på det før mine er slitt helt ut... Men skal nok komme meg på en supertrening en gang der:P Å vet du hva? Da kan det hende du ser en 2006modell tony kart farer forbi deg:P xD (Skal ta bilde neste gang jeg skal kjøre med den på banen, altså til onsdagen)

Hahaha :D Den var god!!

Varna ligger rett ved (utenfor) Moss, men det som er det fine med varna er at du ikke trenger transponder!!! Selsagt kan du bruke Brigdestone dekka på supertreninger, men vekta må du passe på. Tror ikke det blir gitt noen straff, men allikevel...

Det er ikke verre enn at du tar båten i Horten over fjorden så er det 5-10 min kjøring til banen...

Dress kan du låne meg hvis du kommer, spørs litt på hvor høy du er...

 

NEI!!!! EPIC FAIL!!! SPANSK PRØVE MUNTLIG!!!!

Endret av S!m1
Lenke til kommentar
Når skal du ha spansk muntlig? Jeg kommer ikke til lørdagen:/ Forresten hvor gammel er du?

Jeg er 15, men blir 16 i August.

Spansk Prøve Muntlig skal vi ha på torsdag, jeg skal opp kl. 1230 :(

Da må du få tatt et bilde av karten din idag ;)

 

La ut en liten snutt hvor jeg fighter med en Nybegynner i Production og Fredrik Johansen som vant en av finalene i Norgescupen på hønefoss!

 

http://www.youtube.com/watch?v=ahDyrRo02Fk

Endret av S!m1
Lenke til kommentar

Hei folkens!;)

 

Prøvd litt gokart for tiden, jeg og en kompis gjeng på 5-6 stk, og må si dette gav mersmak. Men hvor er det jeg kan finne brukte, billige karter a? tenker ikke på å kjøre noen løp i starten, bare kjøre og lære. han på gokart banen foreslo Rotax klassen. Hvordan er disse i pris osv?

 

Forhånd takk:))

Lenke til kommentar
Hei folkens!;)

 

Prøvd litt gokart for tiden, jeg og en kompis gjeng på 5-6 stk, og må si dette gav mersmak. Men hvor er det jeg kan finne brukte, billige karter a? tenker ikke på å kjøre noen løp i starten, bare kjøre og lære. han på gokart banen foreslo Rotax klassen. Hvordan er disse i pris osv?

 

Forhånd takk:))

Jeg er ikke sikker på pris, men hvor gammal er du? også vekta? Fordi de fleste anbefaler Yamaha 100cc som første kart, siden veldig enkelt med vedlikehold, altså rotax er det jo mer futt i siden den er 125cc uten gir(sterkeste uten gir, tror jeg da:P) Men jeg er ikke 100% sikker på det her, så jeg burde egentlig ikke si noe i det hele tatt:P Men jeg følte bare for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...