S!m1 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Nå må alle sammen ta seg en tur bort til varna på lørdag, da er det nemlig supertrening!!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 ALDRI! Jeg skal prøvekjøre gokartbanen på vamoen! De blir ferdig med asfalten i morra. (NB: NAF Gokart Kristiansand only) Vi får bare lov til å kjøre 3 karter på banen av gangen (NBF) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Typisk når jeg skal på bjørkøya:P(camping) Men hvor er egentlig vårna? Er det langt ifra Skien? Å på super trening trenger man dress og de nye dunlop dekka da? Dekka tror jeg at jeg får fiksa snart, men tenker ikke så veldig mye på det før mine er slitt helt ut... Men skal nok komme meg på en supertrening en gang der:P Å vet du hva? Da kan det hende du ser en 2006modell tony kart farer forbi deg:P xD (Skal ta bilde neste gang jeg skal kjøre med den på banen, altså til onsdagen) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Typisk når jeg skal på bjørkøya:P(camping) Men hvor er egentlig vårna? Er det langt ifra Skien? Å på super trening trenger man dress og de nye dunlop dekka da? Dekka tror jeg at jeg får fiksa snart, men tenker ikke så veldig mye på det før mine er slitt helt ut... Men skal nok komme meg på en supertrening en gang der:P Å vet du hva? Da kan det hende du ser en 2006modell tony kart farer forbi deg:P xD (Skal ta bilde neste gang jeg skal kjøre med den på banen, altså til onsdagen) Hahaha Den var god!! Varna ligger rett ved (utenfor) Moss, men det som er det fine med varna er at du ikke trenger transponder!!! Selsagt kan du bruke Brigdestone dekka på supertreninger, men vekta må du passe på. Tror ikke det blir gitt noen straff, men allikevel... Det er ikke verre enn at du tar båten i Horten over fjorden så er det 5-10 min kjøring til banen... Dress kan du låne meg hvis du kommer, spørs litt på hvor høy du er... NEI!!!! EPIC FAIL!!! SPANSK PRØVE MUNTLIG!!!! Endret 26. mai 2009 av S!m1 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Når skal du ha spansk muntlig? Jeg kommer ikke til lørdagen:/ Forresten hvor gammel er du? Endret 26. mai 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Når skal du ha spansk muntlig? Jeg kommer ikke til lørdagen:/ Forresten hvor gammel er du? Jeg er 15, men blir 16 i August. Spansk Prøve Muntlig skal vi ha på torsdag, jeg skal opp kl. 1230 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Når skal du ha spansk muntlig? Jeg kommer ikke til lørdagen:/ Forresten hvor gammel er du? Jeg er 15, men blir 16 i August. Spansk Prøve Muntlig skal vi ha på torsdag, jeg skal opp kl. 1230 Da må du få tatt et bilde av karten din idag La ut en liten snutt hvor jeg fighter med en Nybegynner i Production og Fredrik Johansen som vant en av finalene i Norgescupen på hønefoss! http://www.youtube.com/watch?v=ahDyrRo02Fk Endret 27. mai 2009 av S!m1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Baggen er pakka med kjøreutstyr, hengeren er lasta, hjelmkameraet er tømt, og lagt klart, ekstra batterier er med.. Jeg er klar for banetest i morra ! =DDDD Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Da har jeg bilde av karten min:P Så slepper dere og lure lengre:P Så der har du den:P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Nice Men du får komme deg ned til Rudskogen 14. Juni, da er det nemlig supertrening... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Woohooooo! Genial bane! Jeg var førstemann utpå sammen med sønnen til han andre som har jobba med banen siden den var en idè i noens hode! Er helt i 100 =)) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 Woohooooo! Genial bane! Jeg var førstemann utpå sammen med sønnen til han andre som har jobba med banen siden den var en idè i noens hode! Er helt i 100 =)) Fikk du filma noe ?? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jaja =) Har overlatt kameraet til en som kan redigere, så vet ikke hvordan det blir enda Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det blir fett, når tror du den skal opp på youtube?? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Aner ikke... Han sa den var ferdig til neste dugnad- blir vel onsdag-. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Da er bare å vente... Det blir bare slakt fram til Muntlig Eksamen Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Hei folkens! Prøvd litt gokart for tiden, jeg og en kompis gjeng på 5-6 stk, og må si dette gav mersmak. Men hvor er det jeg kan finne brukte, billige karter a? tenker ikke på å kjøre noen løp i starten, bare kjøre og lære. han på gokart banen foreslo Rotax klassen. Hvordan er disse i pris osv? Forhånd takk:)) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Hei folkens! Prøvd litt gokart for tiden, jeg og en kompis gjeng på 5-6 stk, og må si dette gav mersmak. Men hvor er det jeg kan finne brukte, billige karter a? tenker ikke på å kjøre noen løp i starten, bare kjøre og lære. han på gokart banen foreslo Rotax klassen. Hvordan er disse i pris osv? Forhånd takk:)) Jeg er ikke sikker på pris, men hvor gammal er du? også vekta? Fordi de fleste anbefaler Yamaha 100cc som første kart, siden veldig enkelt med vedlikehold, altså rotax er det jo mer futt i siden den er 125cc uten gir(sterkeste uten gir, tror jeg da:P) Men jeg er ikke 100% sikker på det her, så jeg burde egentlig ikke si noe i det hele tatt:P Men jeg følte bare for det. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 er 23 og på en god dag veier jeg vel en 110kg ish:) så derfor jeg blei anbefalt rotax:) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 er 23 og på en god dag veier jeg vel en 110kg ish:) så derfor jeg blei anbefalt rotax:) kartsportforum.com er et fint sted å starte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå