Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er supertrening på Geiteryggen til lørdag... Supertrening 2009

Og så kom jeg over dette: Husk riktig vekt på karten! Vektbestemmelsene blir overholdt. Dekk i hht treningsbestemmelser.

 

1: Hva er vektbestemmelsen?

2: Hva er hht treningsbestemmelsen?

3: Må jeg kjøre med Dunloop dekk?

Vekta blir kontrollert, men du blir ikke straffet for å kjøre med for lite. Det er en grunn til at det kalles super"trening".

Du kan bruke vanlige brigdestone dekk fra ifjor på supertreninger.

Min. vekt for Yamaha er 140 kg.

Lenke til kommentar
Puh.... Nydelig å få vite det :D

Får håpe på at motoren ikke streiker på banen igjen da... xD

Er faktisk mulig at jeg tar meg tur på den supertreninga, er det noen flere her depps som kommer ?

Jeg hadde tenkt og komme, men...Det er ikke akkurat vits vis jeg ikke får karten til og funke...:( Er ikke sikker på hva grunnen er.. Må en del prøving til... Er det noen som har noen forslag på hva det er? Kz2 har sakt at det kanskje kan være pakningen...Men den pakningen der, er det ikke den som pumper eller noe med bensinen?

Lenke til kommentar

Ikke pakningen, membranen, og det er TMK9B, og ikke KZ2 ;):p

 

En grunn til at yamahaer blir vanskelige å ha med å gjøre er uttørka membraner i forgasseren. Tro meg, har bytta membran yamaha forgasser, og den ble mye greiere å ha med å gjøre. Er ikke så dyrt med pakningssett til yamahaforgasser heller. Er verdt pengene. (gravdahl) ;)

Lenke til kommentar
Ikke pakningen, membranen, og det er TMK9B, og ikke KZ2 ;):p

 

En grunn til at yamahaer blir vanskelige å ha med å gjøre er uttørka membraner i forgasseren. Tro meg, har bytta membran yamaha forgasser, og den ble mye greiere å ha med å gjøre. Er ikke så dyrt med pakningssett til yamahaforgasser heller. Er verdt pengene. (gravdahl) ;)

okay, hehe:P Hette du Bjørn ellerno...? Husker ikke helt...Men er det sånn her hu mener? R3045 Bare søk på det på gravdal, en pumpemembran. Eller er det: R3017 ? vet ikke helt... Men tror du mente pumpemembran..

 

 

 

 

R3045

Lenke til kommentar

Søk pakningssett yamaha... Er en membran i settet -->> WB150 <<--

 

Membranen er på den siden av gasseren som det er et lite hull midt i lokket på. Den er festet til en nåleventil som åpner og lukker v.h.a pulser fra motoren. Hvis membranen er tør/gåen er den ikke like bevegelig, og åpner/lukker dårlig.

Endret av TMK9B
Lenke til kommentar
Søk pakningssett yamaha... Er en membran i settet -->> WB150 <<--

 

Membranen er på den siden av gasseren som det er et lite hull midt i lokket på. Den er festet til en nåleventil som åpner og lukker v.h.a pulser fra motoren. Hvis membranen er tør/gåen er den ikke like bevegelig, og åpner/lukker dårlig.

Nei, det skader jo ikke og ha flere pakninger:P Nå har jeg fått jobb, så nå kommer jeg faktisk til og få inntekter..:p

Lenke til kommentar
Jeg bytta drev i går, fra 88 til 86... Er det stor forskjell mellom de?

Nah, men nå synes jeg at 86 drev i Yamaha var litt høyt, prøv 80-82.

 

Geiteryggen er en relativt treg bane... så jeg trenger jo ikke så sinsyke hastigheter...

JA, så aks er viktigere... Men er bare og søke på det nummeret på gravdahl det(rotax.no) Så finner du det ut... Må legge meg eksamen i morra NATTA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...