Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah! Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke får mer enn 130 med karten... Den makser turtallet i sjettegir, så må dreve om xD

Har lagd en slik fin utregningstabell i excel :D Kan finne ut fart på hvert gir ved et gitt turtall og dreving =) Genialt =)

Sjekk forresten http://www.nafgokartkristiansand.com/index...81&Itemid=1 for panoramabilder av banen som får asfalt i uke 20 :D

Endret av TMK9B
Lenke til kommentar
Hah! Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke får mer enn 130 med karten... Den makser turtallet i sjettegir, så må dreve om xD

Har lagd en slik fin utregningstabell i excel :D Kan finne ut fart på hvert gir ved et gitt turtall og dreving =) Genialt =)

Sjekk forresten http://www.nafgokartkristiansand.com/index...81&Itemid=1 for panoramabilder av banen som får asfalt i uke 20 :D

Genialt!

 

Gleder meg til å prøve banen i juli :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? :p

Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del.

 

Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste!

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? :p

Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del.

 

Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste!

NNNNNEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

 

Jeg kom opp i Norsk!!! :(

Lenke til kommentar
Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? :p

Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del.

 

Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste!

NNNNNEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

 

Jeg kom opp i Norsk!!! :(

det var syn da...:p Jeg kom opp i engelsk! Yay! Serriøst jeg ble glad! Men må være extremt kjipt og komme opp i norsk----

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i Naturfag når jeg gikk i tiende klasse, slapp eksamen på første i videregående, og slapp unna norsk/engelsk/samfunnsfag i andre på videregående.. Måtte ha eksamen innen min studieretning da, men det må alle :p

 

Back to topic, så skal det legges asfalt i slutten av uke 20/begynnelsen av uke 21 og kerbs kommer i slutten av uke 21 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...