kasamo2 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 okay, ja, jeg vet det nå Må bare huske og ikke ta den mindre en halve, sa de ihvertfall der oppe alstså ehhh... FAEN! husker ikke hvem men den men umbraconøkkel på Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hah! Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke får mer enn 130 med karten... Den makser turtallet i sjettegir, så må dreve om xD Har lagd en slik fin utregningstabell i excel Kan finne ut fart på hvert gir ved et gitt turtall og dreving =) Genialt =) Sjekk forresten http://www.nafgokartkristiansand.com/index...81&Itemid=1 for panoramabilder av banen som får asfalt i uke 20 Endret 4. mai 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hah! Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke får mer enn 130 med karten... Den makser turtallet i sjettegir, så må dreve om xDHar lagd en slik fin utregningstabell i excel Kan finne ut fart på hvert gir ved et gitt turtall og dreving =) Genialt =) Sjekk forresten http://www.nafgokartkristiansand.com/index...81&Itemid=1 for panoramabilder av banen som får asfalt i uke 20 Genialt! Gleder meg til å prøve banen i juli Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Imorra får vi vite hva vi kommer opp i Håper på Engelsk for min del ;P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del. Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste! Endret 5. mai 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del. Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste! NNNNNEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! Jeg kom opp i Norsk!!! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde håpa på ingenting, eller det er kanskje ikke en mulighet ? Nei, det er ikke noe mulighet:P Den eneste måte og slippe unda er og få ett sykemelding fra legen:P Som kunne vært kjekt:P Jeg har IKKE! lyst og komme opp i norsk uff!, kanskje matte men tror engelsk egentlig blir best for min del. Vi får også vite det i morra klokka 09:00 av rektor i auditoriet:P Håper på det beste! NNNNNEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! Jeg kom opp i Norsk!!! det var syn da... Jeg kom opp i engelsk! Yay! Serriøst jeg ble glad! Men må være extremt kjipt og komme opp i norsk---- Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe... Her snakker vi extreme sport i gokart... xD Da jeg gikk i 10 klasse så kom jeg opp i matte... greit for meg, jeg som ikke klarer å skrive sånne f***ings stiler... Lykke til til de som skal ha eksamen Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som skal være med på Trøgstad Big Prize ? Sikkert ikke, men jeg har bare en eksamen igjen så er jeg ferdig med den skriftlige, kun muntlig igjen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg kom opp i Naturfag når jeg gikk i tiende klasse, slapp eksamen på første i videregående, og slapp unna norsk/engelsk/samfunnsfag i andre på videregående.. Måtte ha eksamen innen min studieretning da, men det må alle Back to topic, så skal det legges asfalt i slutten av uke 20/begynnelsen av uke 21 og kerbs kommer i slutten av uke 21 Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Back to topic, så skal det legges asfalt i slutten av uke 20/begynnelsen av uke 21 og kerbs kommer i slutten av uke 21 Er jo ikke lenge til den er ferdig... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, det som er så genialt Her er forresten et lite klipp fra gårsdagen på Lista Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nice , på Rudskogen har vi bare en nedoverbakke som går ned på banen oppe på depoet hvor vi bare triller karten ned for å starte. Skal se om jeg får filmet litt mer neste uke Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg vet =) Har vært på rudskogen å kjørt.. Slappfisker:P Trenger såvidt noe fart for å starte kz2'n da Kan gå den igang omtrent =) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Fart for å starte den? Har du ikke starer på den da? xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Eh, nei... Rotax har starter, ikke KZ2. Endret 10. mai 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ookei.... Endret 10. mai 2009 av Deppss Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor filmet du ikke med "hjelm kamraet" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå