Takkformeg Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hvis du stripser den i plugghetta forkorter du levetiden. Er følsom elektronikk dette... Det er ikke mye vibrasjon i plugghetta (eller ledningen til plugghetta) Eller for å si det på en annen måte, det er det stedet hvor det er minst vibrasjon på hele karten i følge Amund Ja, og hvis noen krasjer med deg og kjører over venstre side så er den ødelagt. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hvis du stripser den i plugghetta forkorter du levetiden. Er følsom elektronikk dette... Det er ikke mye vibrasjon i plugghetta (eller ledningen til plugghetta) Eller for å si det på en annen måte, det er det stedet hvor det er minst vibrasjon på hele karten i følge Amund Ja, og hvis noen krasjer med deg og kjører over venstre side så er den ødelagt. Det skal nok litt mer til enn det, har jo sete stag rundt selve boksen pluss at den står omtrent mellom sete og motoren. Det blir nok vanskelig og komme til der Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Leste bare at du hadde den på plugghetta.. Leste ikke inni pharantesen (eller hvordan det nå skrives). Bare pass på at ledningen ikke kan gynge frem og tilbake slik at boksen kan dunke borti noe... then ur definetively fucked. Har forresten kjøpt mindre drev for mere toppfart nå Også har storebroren min kjøpt rotax Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Leste bare at du hadde den på plugghetta.. Leste ikke inni pharantesen (eller hvordan det nå skrives). Bare pass på at ledningen ikke kan gynge frem og tilbake slik at boksen kan dunke borti noe... then ur definetively fucked. Har forresten kjøpt mindre drev for mere toppfart nå Også har storebroren min kjøpt rotax Ok Skal prøve KZ2 imorra jippi Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du kommer til å sovne i yamahaen etter det... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke en KZ2 sinsyk dyr i kjøp? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ca 35 k for ramme og 35 k for utrimmet motor. Skal du ha en motor som er trimmet som min blir det fort 70 000 bare for motoren, så ja. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke en KZ2 sinsyk dyr i kjøp? Du kan ikke sammenligne Yamaha og KZ2 i pris, jeg ga 12k for min hvor det følgte med 2 mtorer pluss alt du trenger av ekstra utstyr for en hel sesong. For Kart med KZ2 motor brukt kommer det på over det dobbelt eller tredobbelt så mye. Men han jeg skulle få låne karten av sa at det ikke var så ille med vedlikehold som trengs, det viktigste var å holde karten ren, sa han. Dekk gikk det vel også mye av, gjerne flere dekk i måneden spør hvor aktivt du kjører. Hørte han også sa at for å holde tempoet til Yamaha måtte han gå ned tre gir eller noe... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Les nå hva jeg skrev så har du prisen =) Vedlikehold = Bytte stempel på hver 60-70 liter, 3 stempelbytter = overhaling, dekk klarer kanskje 2 treninger hvis det ikke er veeeeeeeldig varmt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 da lurer jeg på: Driter du penger da eller? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nei. Kjøpte brukt Ga 37 k for en motor og to rammer. =) 07 og 06 ramme med 07 motor =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det samma lurte jeg også på Men flere dekk i måneden !?!?!? Ihvertfall stor forskjell på Yamaha da:P Det er jeg glad for, men er jo en grunn siden den bruker mer dekk:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ett bakdekk varer ca en og en halv trening. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gud å fort det gikk, jeg lå på siden i hver eneste sving. Giringen ble jeg fort vant til, men med den farten som den hadde kommer jeg til å sovne i Yaman*. Ser frem til å prøve KZ2 igjen neste onsdag Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som skal på supertreningen til Søndagen på Rudskogen ? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som skal på supertreningen til Søndagen på Rudskogen ? Nei, bor i skien jeg:P Pluss at søstra mi har konf... Nå har jeg fått skrudd sammen karten helt! Men jeg vil bare få starta den! Jeg skulle til og ta den ut og bare dytte denigang i gata...Men faren min, nei det kan du ikke....Bare for og sjekke om det fungerer orntelig:P Forgasseren får jeg sikkert bedre til der oppe, får nok spørre noen andree, kjenner de ikke så godt de som er der oppe fordi har ikke vært der mange ganger, men må jo bare snakke med de. Man må jo bli kjent med de også Så det er ikke noe helt fasit på hvordan jeg skal stille forgasserern? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du har jo fått nok av tips i tråden her, har du ikke ? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jo, jeg har det:P Trenger ikke noe mer hjelp:P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jo, jeg har det:P Trenger ikke noe mer hjelp:P Men bare for å besvare spm. ditt. Der er ikke noe fasit svar på hvordan du skal stille forgasseren, det finner du ut ved å prøve og feile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå