Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

hvis du stripser den i plugghetta forkorter du levetiden. Er følsom elektronikk dette...

Det er ikke mye vibrasjon i plugghetta (eller ledningen til plugghetta)

 

Eller for å si det på en annen måte, det er det stedet hvor det er minst vibrasjon på hele karten i følge Amund :p

 

Ja, og hvis noen krasjer med deg og kjører over venstre side så er den ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du stripser den i plugghetta forkorter du levetiden. Er følsom elektronikk dette...

Det er ikke mye vibrasjon i plugghetta (eller ledningen til plugghetta)

 

Eller for å si det på en annen måte, det er det stedet hvor det er minst vibrasjon på hele karten i følge Amund :p

 

Ja, og hvis noen krasjer med deg og kjører over venstre side så er den ødelagt.

Det skal nok litt mer til enn det, har jo sete stag rundt selve boksen pluss at den står omtrent mellom sete og motoren. Det blir nok vanskelig og komme til der :p

Lenke til kommentar

Leste bare at du hadde den på plugghetta.. Leste ikke inni pharantesen (eller hvordan det nå skrives).

 

Bare pass på at ledningen ikke kan gynge frem og tilbake slik at boksen kan dunke borti noe... then ur definetively fucked. :p

 

Har forresten kjøpt mindre drev for mere toppfart nå :D

Også har storebroren min kjøpt rotax :D

Lenke til kommentar
Leste bare at du hadde den på plugghetta.. Leste ikke inni pharantesen (eller hvordan det nå skrives).

 

Bare pass på at ledningen ikke kan gynge frem og tilbake slik at boksen kan dunke borti noe... then ur definetively fucked. :p

 

Har forresten kjøpt mindre drev for mere toppfart nå :D

Også har storebroren min kjøpt rotax :D

Ok ;)

 

Skal prøve KZ2 imorra jippi :)

Lenke til kommentar
Er ikke en KZ2 sinsyk dyr i kjøp?

Du kan ikke sammenligne Yamaha og KZ2 i pris, jeg ga 12k for min hvor det følgte med 2 mtorer pluss alt du trenger av ekstra utstyr for en hel sesong.

For Kart med KZ2 motor brukt kommer det på over det dobbelt eller tredobbelt så mye.

Men han jeg skulle få låne karten av sa at det ikke var så ille med vedlikehold som trengs, det viktigste var å holde karten ren, sa han.

Dekk gikk det vel også mye av, gjerne flere dekk i måneden spør hvor aktivt du kjører.

 

Hørte han også sa at for å holde tempoet til Yamaha måtte han gå ned tre gir eller noe...

Lenke til kommentar
Noen som skal på supertreningen til Søndagen på Rudskogen ?

Nei, bor i skien jeg:P Pluss at søstra mi har konf... Nå har jeg fått skrudd sammen karten helt! Men jeg vil bare få starta den! Jeg skulle til og ta den ut og bare dytte denigang i gata...Men faren min, nei det kan du ikke....Bare for og sjekke om det fungerer orntelig:P Forgasseren får jeg sikkert bedre til der oppe, får nok spørre noen andree, kjenner de ikke så godt de som er der oppe fordi har ikke vært der mange ganger, men må jo bare snakke med de. Man må jo bli kjent med de også:p Så det er ikke noe helt fasit på hvordan jeg skal stille forgasserern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...