Mørbradbiff Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ville du seriøst hatt belte i gokart? Vel.. Glem det... Du finner ikke EN gokart med belte... Trodde det var vanlig siden kune den ene der nede hadde seler. Det var første gang jeg har kjørt gocat så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 For å si det sånn, så er det tryggere uten belte. Hvis man går rundt med en kart så er belte bare farlig.... Heller bli kastet ut av karten enn å henge under den å få den oppå seg. 100 ++ kg i fart nedover er ikke deilig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå får jeg ikke bruk for regndekk hvis jeg skal følge værmeldinga på yr.no =) Er meldt 10 grader og sol =) I smell gode rundetider Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Prøv regn dekka på tørt Også må du filme Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal vi likegodt ta veddemål om hvor lenge dekka varer også ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal vi likegodt ta veddemål om hvor lenge dekka varer også ? Ja, hvorfor ikke ? Jeg vedder 10kr på at dekka varer i 20 min hvis de er helt nye. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da er kameraet festa! Fant ingen andre plasser å sette det på - enten så kom det i veien for bremsa, eller gassen, ellers så kom det i veien for frontspoileren... Så får bare leve med at det peker litt mot høyre. Blir vel no løsning med no sølvteip på en annen plass *hjelmen* i løpet av lørdagen. Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal vi likegodt ta veddemål om hvor lenge dekka varer også ? eller gjette-konkurranse om hvor mange sammenhengende rundinger du klarer? hehe =) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tenker du på å spinne rundinger nå? Det tallet begrenses bare av motoren- hvor lenge den klarer før skjæring... Jeg har spolt rundinger så dekk har gått til h* før, og litt til, så det ekke no prob =) Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tenker du på å spinne rundinger nå? Det tallet begrenses bare av motoren- hvor lenge den klarer før skjæring... Jeg har spolt rundinger så dekk har gått til h* før, og litt til, så det ekke no prob =) Hehe, jess =) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror heller jeg bruker dekka til det de skal brukes til Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Noen som skal være med i vårløpet på Varna 2. Mai ? EDIT: Ikke det nei... Men fikk nettop rengjort karten etter møkka kjøringa på Varna Endret 10. april 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå er jeg GÅEN! Første skikkelige treninga på året, fått testa dunlopene litt, var nesten nede på banerekorden min (har vært under den etter jeg satt den ) , nada igjen av bakdekka... Dette lover godt =) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nei... Det forbanna kameraet gikk tom for strøm før jeg rakk det... Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen flere som har hatt sin første trening i år ? Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Første trening jeg var på i år var i begynnelsen av januar På Ålesund Kart Ring =) Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei folkens. Skal handle gokart nå, bør jeg bekymre meg for en sprekke på sylinderen? Er sveiset og ser igrunn bra ut. Pavesi motor det er snakk om. Har laget en tråd om det her, men spør like gjerne denne i tråden da jeg ser det er mange gokartfrelste her: ) Håper det går bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå