Takkformeg Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Ja, heller knekke ting som kan byttes og ikke ei nyalkkert ramme ;P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Gud å deilig det var å komme igang, alt funket perfekt ! Skal kjøre imorra og på supertreningen på torsdag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har tenkt meg en tur til Lista, uansett vær... MÅ KJØRE, Bare må kjøre Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan gikk det med karten forresten ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Bra bortsett fra knekt og bøyd styrestag og bøyd rattstamme.. Antar det tok smellen så jeg slapp bøyd ramme.. ikke montert enda, for jeg sov i hele går etter jobb Og i dag skal jeg på dugnad på banen, så time will show. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Det gikk vel ikke helt bra med meg heller idag, var rett uti en diger vannpytt. Det endte med at plasten foran gikk rett over huet på meg og traff karten bak, uff Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Oi oi oi... Får vel håpe på at det ikke ble noen skader på den front fangeren da... xD Skal snart svi av litt gummi så snart jeg har fått karten med fra garasjeloftet. Er det noen som vet om det er trening på lørdag? (påskeaften) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Er det noen som vet om det er trening på lørdag? (påskeaften) Det er løp i Gøteborg, Tom Thrana Trophy, men ikke noe mer trening i Norge trur jeg på den tia. Du får ta en tur på Rudskogen neste onsdag Endret 8. april 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Det er jo 2t 40min unna!!! Jeg bor jo i Skien, mann! Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Dra dagen før bare for å være sikker... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Med den sløve faren min...? tror ikke det blir noe av det... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Skal bli godt å virkelig få kokt dekk på lørdag:D Jeg har jo bridgestone regndekka fra i fjor jeg må få kjørt opp Bare topp med litt regn til over 50 hester *spinnespinne* :D Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Da foretrekker jeg slicks jeg da... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Lykke til med å få no særlig fart med en blodtrimma girkart på slics og regn... Dessuten så må jeg bli kvitt bridgestone regndekka før jeg legger om til dunlop og for å kontre signaturen din deppss: Hadde det vært meninga at vi skulle kjøre bil med automat hadde "gud" gitt oss ett bein . Manuelt FTW Endret 8. april 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 og for å kontre signaturen din deppss: Hadde det vært meninga at vi skulle kjøre bil med automat hadde "gud" gitt oss ett bein . Manuelt FTW Nå kjører jeg bare en yamaha da... har ikke fått prøvd meg sikkelig regnføre da... Er signaturen bedre nå eller...? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Står jo det samme? "Hvis det er meninga at vi skal kjøre bil med manuell girkasse, så hadde GUD gitt oss 3 bein!" Jeg sier fortsatt: Hvis det var meninga at vi skulle kjøre bil med automatkasse, hadde "gud" gitt oss 1 bein. (For hvem bremser vel med venstre?) Endret 8. april 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 kjørte gocart nå i hurgada egypt. Aldri sett større vrak. - gocartene hadde maksfart på 125km/t - manglet belter - Bremsene var dårlige - setet var litt løst - kjørte med løse støtfangere Alt i alt var det eldig morro. gikk fort i svingene, med tragisk sikkerhet. Ikke akkurat norske standarder. Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 kjørte gocart nå i hurgada egypt. Aldri sett større vrak.- gocartene hadde maksfart på 125km/t - manglet belter - Bremsene var dårlige - setet var litt løst - kjørte med løse støtfangere Alt i alt var det eldig morro. gikk fort i svingene, med tragisk sikkerhet. Ikke akkurat norske standarder. Gokart med belte?? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Ville du seriøst hatt belte i gokart? Vel.. Glem det... Du finner ikke EN gokart med belte... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Oioi.. Nå er det meldt sol på lista.. Og jeg som har heelt nye regnhansker jeg skulle ha prøvd xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå