Scotty Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Det spørs jo veldig på rammen også da. Har ikke hørt om merket Kali før, så det kan avgjøre om det blir vanskelig å få tak i deler osv. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror ikke jeg har hørt om det jeg heller, men selv om rammen har et annet navn, så kan det jo hende Kali er produsert på samme fabrikk som et annet merke (sånn som med f.eks. Maranello og CRG og mange andre). Og vil da ha ganske like ramme. Uansett, delene som slites, er ofte deler som ikke har noe med rammen å gjøre, så de vil passe til alle "kartmerker". Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sånn, da var en påske med kjøring gjennomført. Synes den nye karten funket kjempebra, selv om jeg kjørte ut i finalen. Sånn som skjer Skal muligens på trening til Varna i helga. Det blir bra Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Muligens vi møtes da Skal hente motoren i dag eller imorra, er blitt overhalt, så skal jeg kjøre på lørdag. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Virker ikke som det blir kjøring på meg. Pappa skulle visst skru bil i helga. En kompis av meg skal dit da, så hvis du ser en med 2006 Maranello, og crg dress så er det nok han. Skal du kjøre løpet der i slutten av måneden eller, Scotty? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Tror ikke det.. Har ikke kjørt noen løp enda, og føler at jeg ikke er helt klar for det enda heller. Hittil er det bare kjørt for pure fun. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skjønner. Var sånn for meg i starten å. Er ikke noe vits å kjøre løp før man føler man er klar for det Du får ta deg en tur dit å se på da vettu, hvis du ikke bor for langt unna. Tror det var 28-29. april det var. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Det tror jeg at jeg kanskje gjør.. er jo så fint vær disse dager også, godt å komme ut. Får desverre ikke kjørt idag heller, har ikke klart å få kontakt med han som har motoren. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 har prøvd onkelen min sin.. den går i 120 kmt Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Så bra å høre flere skal kjøre kommende helg ! Kjører i år ICC (eller KZ2 som det heter nå ), kun kjørt 5 timer med den karten enda så jeg er rmelig fersk Jeg er sammen med Kenneth Østvold fra Ottestad, del av Olrud Mobil 1 racing, noe som har hjulpet oss godt sponsor messig i år Lykke til videre i sommer folkens, treffer sikker noen av dere ... oxo hjemmesiden da www.chriskart.net Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har kjørt på Bowling 1...Har da litt skills Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Andre gang jeg kjørte var i min bursdag.. Så syns dei at jeg kjørte så bra at en av dei som jobbet der kom å kjørte mot meg.. Så eide jeg han! Det var så sinnsykt konge.. Å han hadde en egen også.. Men dei vi kjørt gikk i 60 cirka.. Siden det bare var sån leige greier.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som har bilder av karten sin? Eller generelt bare noen bilder fra vanlig trening som dere vil legge ut? Føl fri, bilder er interessant Kan sikkert ta noen selv på neste treningsøkt om det er noen ønsker.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvis noen er intressert har jeg et PCR chassis med en lite brukt Yamaha motor på.. 8506414[/snapback] Hvor mye skal du ha for denne da? Hvilken modell er det? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som kan forklare eller gi meg en nettside som forklarer hva de forskjellige typene karter yter? En innføring i karting liksom? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 http://norsk-karting.com/ - info - klasser Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen som skal kjøre sommercupen eller? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå