Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gokart tråden! Kjører du?

Anbefalte innlegg

Det har jeg aldri testa ;)

Er bare gøy å svare på spm :p

Men det bremser like bra som det akser da :p Føles iallefall sånn, for blir skyvd bra framover hvis jeg er avslappa og planter bremsa

Nå er forøvrig motoren ferdig overhalt, og han som overhalte har tilbudt seg å stille den inn for maks effekt, så den kommer til å gå noe jævelig... Jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte karten for 2 ås siden... :blush: etter noen uker (en DEL uker) så testa jeg og bror den i gata, da var bremsene sinsykt dårlig... bror fikk en kammerat til å fikse bremsene, kjøpte hjelm, tiden gikk, så kom vinteren.

April/ Mai kjøpte jeg kjøredress og hansker, tok oppkjøring eller hva faen det heter... den dagen gikk karten jævlig dårlig, det var så vidt jeg kom rundt svingene uten at motoren stoppa... det gikk en stund så kom jeg opp på banen... da var kammeraten min som jeg kjøpte karten av der, med broren og faren hans. Broren hans skrudde på forgassern littegrann... da gikk den som faen! uka etter så kjørte jeg, og da prøvde han (kammeraten) karten min, og etter det så har jeg ikke fått kjørt noe mer fordi jeg hadde ikke bremser i det hele tatt... fant ut av at bremsebelegget var brekt av... :( så det var den sesongen... du vet vel historien videre da... (spurte hvor jeg kunne bremseklosser)

Lenke til kommentar
Er du helt dust eller? Kjører på gata?

Jeg ville jo teste den da!

Og skjekke om alt fungerte, som det ikke gjorde...

Trenger ikke starte karten for å sjekke om bremsene funker noen lunde..... Iallefall ikke på gata..

Menmen... Håpe det var på en tom parkeringsplass el.l =)

Lenke til kommentar
Hakke helt rent mel i posen jeg da... Kjørte minien i åttetall på lukket område bak fatterns arbeidsplass dagen jeg kjøpte karten :p

Hadde vært litt småfett med girkarten i byen da.. Spess i lyskryssene *baibai biler*

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Ja, har sett den:P Den er genial:P Når han kasster banan skall:P å Når han stikker fra purken:P Eller hva det var

Hadde hvert digg om det gikk ann og skilte karter, ta Gokart lappen og kjøre rundt om byen eller på motorveier med KZ2.

Det må da være tryggere det enn moped ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...