Deppss Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor mye er det snakk om da? (I norge) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aner ikke... ett par tusenlapper ller noe Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 sånn nå har jeg fått tennings boksen til yamahan min:D Endelig komplett motor:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Lovte jo bilder av nylakka ramme... her er de ikke så bra lys, men Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Den så fresh ut! ser ut veldig fin ut når den var nylakert;D Den så veldig ny ut også Det ser ut som den er så fin som den kan bli:D Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Går det ann å sette på front-bremser på den ramma? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg må ha forbremser på den Er Kz2 De er forsåvidt montert på spindlene. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Det blir vel mord hvis man kjører uten for-bremser xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja Har kommet inn mot sving med ALLE hjulene låst... Ikke morro... Her er forresten noen bilder fra resultatet av dagens skruing: Litt mørkt i garasjen, men Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Tenker heller det verre for de bak deg... (hvis det var noen der da) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Neh vakke noen bak, men når jeg kjørte rotax var det en girkart som kjørte forbi rett før en sving, la seg foran meg og bremsa j***** hardt... Jeg hadde gått i ræva på han hvis jeg ikke hadde hatt frambremser på rattet. (Jeg var en av de første i norge med frambremser på rattet ) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Min garasje er kald som bare pokker... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Min garasje er kald som bare pokker... Det er min og Derfor jeg skrur hele tiden når jeg er der for å holde meg varm Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Neh vakke noen bak, men når jeg kjørte rotax var det en girkart som kjørte forbi rett før en sving, la seg foran meg og bremsa j***** hardt... Jeg hadde gått i ræva på han hvis jeg ikke hadde hatt frambremser på rattet. (Jeg var en av de første i norge med frambremser på rattet ) Og... hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Er forbremser som på en girkart, men de styres av bremsepumpe som henger på rattet. Er en hendel akkurat som clutchhendelen på en girkart. sånn aktig monteres under rattet. Ikke sånn jeg hadde, da, det er til ettermontering, mitt var på når ramma var ny. Endret 9. mars 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det ser ikke no særlig sikkert ut... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 det blir jo det samma som å kjøre F1 med brems på rattet! Hva gjør du når du skal bremse hardt og samtidig gire ned da? Det blir jo det samma som jeg skal kjøre bil med manuell kasse på bane... bare ROT!!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Rotax er klasse uten gir Så er ikke noe stress. Girklassene har påbudt brems foran på pedal Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) AHA!!! Jeg skjønner... Hva er bremselengden på karten din i 100km/h du som har 4 hjuls brems...? (det ser ut son jeg aldri går tom for spm xD) Endret 9. mars 2009 av Deppss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå