Takkformeg Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 15500 vel ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Er en del det... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Skjønner ikke at de har lavere rpm sperre enn Formel 1... de sperrer jo på 19000!!! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Skjønner ikke at de har lavere rpm sperre enn Formel 1... de sperrer jo på 19000!!! Jeg vet ikke men, det er jo litt prisforskjell på de for og si det sånn:P Å Så er det jo annen konstrusjon...Men ja, jeg tror den skulle greid mer en 15500(vis den har nok hestekrefter til og dra mer en 15500rpm) fordi ica. jr 100cc Som jeg hadde fikk jeg til 19.500rpm på sletta, men den slutta nesten ikke og øke farten etter 18.000 merklig det men..Turtallet gikk opp... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Har jo noe med prisen å gjøre... En ica jr har jeg hørt kan peise opp til 21000 rpm, og de må overhales etter hver løp.... En yamaha må overhales for hver 15 time eller noe sånt...... Er holdbarheten det går på, folkens. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Wuhuuu! I dag får jeg chassiet ! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Wuhuuu! I dag får jeg chassiet ! Skal du ut å grisekjøren da eller? xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Nei... jeg skal skru... Også må jeg få motoren tilbake fra overhaling før jeg kan kjøre noe som helst.... Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Nei... jeg skal skru...Også må jeg få motoren tilbake fra overhaling før jeg kan kjøre noe som helst.... Har ennå ikke fått henta karten min Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 det er alltid noen som ikke har ting de skal ha:P Men viss man skal overhale en motor tar en Yamaha i dette tilfelle(siden jeg har det) for ca vær 15time hvor mye koster det og overhale den da? Hva burde du gjøre og bytte osv...? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 det er alltid noen som ikke har ting de skal ha:PMen viss man skal overhale en motor tar en Yamaha i dette tilfelle(siden jeg har det) for ca vær 15time hvor mye koster det og overhale den da? Hva burde du gjøre og bytte osv...? Vær 15. time er nok veldig overdrevet, en eller 2 ganger i sesongen holder lenge Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Koster mellom 1 og 2 av de store lappene. Ikke gjør det selv. Skal kunne det for å få det skikkelig.... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Koster mellom 1 og 2 av de store lappene. Ikke gjør det selv. Skal kunne det for å få det skikkelig.... Er det med arbeid da eller er det bare deler...? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Både og. Tror det var det jeg ga da jeg hadde yammisen min på overhaling. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Både og. Tror det var det jeg ga da jeg hadde yammisen min på overhaling. Ja, det er vell bedre og overhale den en gang for mye en og noen ganger for lite:P Men syntes vær 15time var ofte:P Trodde det var mer som 20-30timer... Men det er jo jeg som bare er helt noob i detta:P Endret 28. februar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Du fikk jo mail av Bjørn Gravdahl hvor han sa hver 10-12. time, så 15 timer er iallefall å vente for lenge.... Hadde det vært meg hadde jeg sendt den avgårde på 11 timer bare for å være sikker. Du får kjørt ganske mange runder på 11 timer da... Hvis vi sier ett treningspass er 15 min, en runde er ca 1 min så har du 60 runder på en time, altså 660 ++ runder på 11 timer. Ikke klag.. jeg må bytte stempel på hver 60. liter.. Og overhale helt på hvert 3. eller 4. stempelbytte.. Stempelbyttet tar jeg selv, da Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Når du setter det sånn...Så tror jeg at det ikke er så ille allikevel:P Når jeg kan kjøre ca 660 runder....Men er jo bedre og overhale for mye en for lite:P Han fyren som skulle sende tennings boksen til motoren min, har vært i stavanger og jobba:S Så han sender den ikke før mandagen....Jeg ha vil ha den snart! da mangler jeg bare nye slics og regn før sesongen nå...Må skaffe det å... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe =) Du har ikke lyst til å kjøpe en motor til fordi du skar den andre... tro meg Har drept en yamaha selv Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kjører gokart,ja Foreløbig en birel med yamaha på bane, også har jeg et 250cm3 prosjekt.. skal bruke YZ 250 motor=) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Det kommer nå litt ann på hva du mener med overhaling, hvis du da mener rensing av motoren er nok det du sier riktig. Men sist sesong kjørte jeg i snitt to treninger (juni til oktober) i uka eller ca 9-12 timer. Byttet ikke en del, men fikk motoren ren ca. 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå