Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

 

Nei til hva? :p

 

 

Og ang. pulverlakkering så er det da pulver som sprøytes på det som skal lakkes. Det som skal lakkes lades elektrostatisk slik at pulveret henger (tenk magnet her :) ) Deretter hives det hele inn i en ovn hvor det utsettes for varme som gjør at pulveret smelter og danner en fin og fiks ferdig lakkert ting.

 

Også blir det et gjevnt lag over hele, i forhold til våtlakkering hvor tykkelsen vil variere.

Også tåler det mer juling ja.

Lenke til kommentar
Nei.

 

Nei til hva? :p

 

 

Og ang. pulverlakkering så er det da pulver som sprøytes på det som skal lakkes. Det som skal lakkes lades elektrostatisk slik at pulveret henger (tenk magnet her :) ) Deretter hives det hele inn i en ovn hvor det utsettes for varme som gjør at pulveret smelter og danner en fin og fiks ferdig lakkert ting.

 

Også blir det et gjevnt lag over hele, i forhold til våtlakkering hvor tykkelsen vil variere.

Også tåler det mer juling ja.

 

Fett...

 

Jeg spurte om det var dyrere (tror jeg ) enn våtlakkering og han svarte nei på det... jeg endra litt etter at han hadde svart (uheldig vis)

Lenke til kommentar

Høres ut som pulverlakk er bedre:P Men er nok mer som kan gå galt også:p

Deppss, er det din pc lissom eller faren din sin du bruker...? Har du lissom...Egen nå?

 

Å AsbjørnH, du burde prøve og bytte til Yamaha det er nok litt mer futt i det:P Du kan nok kjøre helt fint også lissom så...Men det som kan være kjedelig o selge den til kjente er at det som regel blir billigere i pris:P

Lenke til kommentar
Å AsbjørnH, du burde prøve og bytte til Yamaha det er nok litt mer futt i det:P Du kan nok kjøre helt fint også lissom så...Men det som kan være kjedelig o selge den til kjente er at det som regel blir billigere i pris:P

Er det brødrene dine så kan det variere... Bare ikke bland foreldrene inn i handlen ;)

Lenke til kommentar

Aner ikke hva momentet er, men er jo noen syke turtallsvillige veps av noen motorer.. Jeg hakke hørt noe sintere ensylindra enn det jeg har på min høyre side når jeg kjører gokart....

 

Må si jeg gleder meg til å få kjørt igjen... Klarer ikke å holde unna gliset de første 30 rundene :p

 

AAAHHH skal bli så deilig å komme seg oppi det steinharde glassfibersetet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...