kasamo2 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det er aldri for seint å skaffe seg et nummer... Det der kunne tolkes litt feil også xD Kanskje jeg tenker litt men hehe...Back to topic:P DA vet jeg ihvertfall det med startnummer:D Begynnte og beskymmre meg litt:P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det er aldri for seint å skaffe seg et nummer... Det der kunne tolkes litt feil også xD Kanskje jeg tenker litt men hehe...Back to topic:P DA vet jeg ihvertfall det med startnummer:D Begynnte og beskymmre meg litt:P Vil ikke si at du tolket det feil, det var ment som begge deler. Får karten imorra Endret 14. februar 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hehe.. Jeg ga meg selv ett lite Wtf når jeg leste den først, men når jeg leste litt oppover så jeg sammenhengen Er karten du får klar til å kjøre eller må du skru på motor ? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Den skal være klar som et egg, men kommer til å gå over den før den ruller ut av garasjen når våren nermer seg. Forresten, er det noen her som skal kjøre i utlandet i år. Det er mulig at jeg tar meg en tur ned til Italia på slutten av sesongen for å være med på et løp, ROK kanskje... Endret 15. februar 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jah... Er en god ide å sjekke alle skruer som er En som kjørte ut med spell ny ramme uten å ha sjekka noe annet enn motorfestene, så løsna jo bunnplata og 2 skruer på lagerbukkene bak i løpet av 15 runder Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Har erfaring med det ja... Glemte å skjekke skruene den gamle karten før en trening forrige sesong, det endte med at motor feste datt av og skruene på hjulbossene knakk. Det var den verste treningen i min lille karting karriere Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kjørte utpå banen med en yamaha jeg skulle selge, for å teste den, hadde skrudd i en motorfestebolt som var for kort.. Den løsna etter 10 meter.... noe dritt ja... Gikk forøvrig *jævelig* seint med yamaha etter å ha kjørt kz2 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kjørte du Yamaha etter kz2??? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Kjørte du Yamaha etter kz2??? Jeg regner med at han testet en Yamaha da han kjørte... Kult bilde kasamo2, bedre enn det forrige Endret 17. februar 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kjørte du Yamaha etter kz2??? Ja, måtte prøve den for å sjekke at alt funka før han som skulle se på den kom for å prøve... Er greit at ting starter og sviver som de skal når noen kommer for å kjøpe. Fikk solgt den den dagen og da =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Oja, Ja, hadde vært dårlig inntrykk viss den var nesten helt død:P Men du må nok merke stor forskjell på Yamaha og kz2:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Øh.. ja... For det første så var det ikke noe særlig nakkebrekkende aksellerasjon, for for det andre så fomla jeg fælt etter girspaken noen ganger.. xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 I dag kan jeg begynne å skru Skal hente ramma etter middag =D Gleder meg til å få alt dette: montert på nylakkert ramme Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Bra det da! da er det bare til og hente den og skru! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Er visst ikke det likevel.. De må lakke den på nytt fordi lakken har kokt.. *Insert bad words here* Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Å! Det på være DRIT! Du må vell ikke betale for det igjen eller? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Er visst ikke det likevel.. De må lakke den på nytt fordi lakken har kokt.. *Insert bad words here* Jaja, lenge til sesongen begynner ihvertfall... Jeg er uten kart foreløpig, fikk ikke henta'n sist søndag pga selgeren var syk Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Er visst ikke det likevel.. De må lakke den på nytt fordi lakken har kokt.. *Insert bad words here* Hvordan i h******* har lakken klart å koke? (Endelig fungerer pc'en igjen!!!) Endret 20. februar 2009 av Deppss Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Pulverlakkering... De baker den vettu Lenke til kommentar
B25S Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Blir artig til sommern igjen, gleder meg veldig! Er 14 år og kjører Formel Mini, vurderer KRAFTIG og selge minien til småbrødrene mine (tvillinger på 11 år) og kjøpe meg selv en Formel Yamaha da den har litt bedre aksellerasjon og er litt bedre for min alder! Artig det er mange som driver med gokart her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå