kasamo2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, det lurer jeg også på Men skal bare infomere som at jeg får kjøpt motor til søndagen og solgt den jeg har til søndagen. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 LOL! Bytte motorer da eller!? xD Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Finns det noen dato når sesongen begynner? Det er en terminliste her: http://bilsport.no/sider/terminlister-2009...liste-formel-k/ Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 faktisk ikke:O Jeg skal kjøpe en i nær Oslo eller noe i nærheten, så skal jeg selge den jeg har Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen her som skal kjøre på rudskogen i år ? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen her som skal kjøre på rudskogen i år ? Jeg skal kjøre i skien grenland så er ikke akkurat rudskogen:P Men hadde vært morsomt og prøvd det. Men på den terminlista de var ikke grenland der:( Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Første trening begynner onsdag 1. april ! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 På rudskogen lissom eller? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) på rudskogen ja Endret 7. februar 2009 av the_dudesons Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sånn nå er det bare til og vente til han fyren sender meg tenningsboksen og noen skruer til motoren så kan jeg montere den:D Å så må jeg kjøpe nye dekker, da er karten kjøreklar. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fant noen bilder av meg i KZ2'n på lista. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var gode bilder! Men nå må dere være mer aktive her! Har ikke så mye mer og si... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg var mest fornøyd med de 2 første.. "Actionbilder" med handa på girspaken De to siste er forøvrig den svingen jeg girer ned til på de første Bare vent til sesongen kommer igang og jeg får igang hjelmkameraet! Blir sikkert ikke så bra lyd, men Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kult! Hjelmkamera! Da må du ikke drite deg ut:P Det blir kult og se du kjøre;D gleder meg allerede:P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da ble det Gillard T-Rex på meg i år, henter den på søndag Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da ble det Gillard T-Rex på meg i år, henter den på søndag Grats =) Jeg håper jeg får ramma tilbake fra lakkering snart, jeg! Og motoren savner jeg og Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 gratz da! Men før jeg legger meg og glemmer det:P Det er ikke for seint og få seg ett startnummer eller?...Kom på det nå..Har ikke tenkt på det i det hele tatt, når jeg holdte på med motoren og sånn:P Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er aldri for seint å skaffe seg et nummer... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 gratz da!Men før jeg legger meg og glemmer det:P Det er ikke for seint og få seg ett startnummer eller?...Kom på det nå..Har ikke tenkt på det i det hele tatt, når jeg holdte på med motoren og sånn:P Du må følge med i forumet Jeg linka jo tilogmed til startnummerbestillingen Men er aldri for sent Jeg bytta klasse midt i året i fjor og fikk nummer Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Bra at det aldri blir for seint:D Jeg er litt sånn noob i karting akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå