Deppss Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fy f***!!! Hvor stor motor sitter i det udyret da? Kult!Men deppss(tov) var du ikke på skolen i dag? Jeg har brukt pc på skolen! så vet du det... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 125 kubikker. (Jeg var ikke på jobb i dag incase u care ) Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 125 kubikker. (Jeg var ikke på jobb i dag incase u care ) Var ikke KZ1 den raskeste løp karten da ? Tror ikke det kjøres i Norge, men har hørt om div. verdensfinaler osv. til KZ1. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå antok jeg det var snakk om i norge da.. Men kz1 er samme greia som kz2, med andre vektregler, også har de lov til å endre utvekslinga i girkassa hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når jeg bodde i Bergen, var det ikke mye å ta seg til på vinteren. Så ble mye Go-kart kjøring igrunn. Det startet med at vi var der sånn et par ganger i måneden. Så tilslutt endte det med at vi var der nesten annenhver dag. Hehe, Go-kart er moro!! :-) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Når jeg bodde i Bergen, var det ikke mye å ta seg til på vinteren. Så ble mye Go-kart kjøring igrunn. Det startet med at vi var der sånn et par ganger i måneden. Så tilslutt endte det med at vi var der nesten annenhver dag. Hehe, Go-kart er moro!! :-) Var det med leiekart eller ? Hvis du kjører så ofte syns jeg du skulle få deg en racing kart =) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Når jeg bodde i Bergen, var det ikke mye å ta seg til på vinteren. Så ble mye Go-kart kjøring igrunn. Det startet med at vi var der sånn et par ganger i måneden. Så tilslutt endte det med at vi var der nesten annenhver dag. Hehe, Go-kart er moro!! :-) Var det med leiekart eller ? Hvis du kjører så ofte syns jeg du skulle få deg en racing kart =) Ja var Go-kart senteret på Nesttun dette :-) Men det er dessverre ikke mer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja var Go-kart senteret på Nesttun dette :-) Men det er dessverre ikke mer. Må bare få deg skikkelig kart =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, du burde skaffe deg en Yamaha 100cc de er billige og lite fiksing. Å de går en del forterre en leie kartene. Å det er MORSOMT! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvor mye koster egentlig en sånn kart da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hva tror forresten dere om dette: http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86 gateregistrert gocartm 100cc for 30 lakser Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvor mye koster egentlig en sånn kart da? Ja, det varierer en del. Men du kan iværtfall få en for 10.000kr har sett noen solgt for 6-7tusen også.... Husker jeg alltid hadde lyst og begynne på go-kart, men trodde det skulle bli for dyrt osv... men så begynte søskenbarnet mitt. Så da bare slenge jeg meg på, det er drit kult! Koster noe cash men det er jo vært det!!! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Å jeg spurte han fyren som solgte den Yamaha 100cc til 7000kr han sa at det følgte med forgasser og eksospotte, men jeg føler at jeg burde ihvertfall få den for 6000kr eller? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hva tror forresten dere om dette: http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86gateregistrert gocartm 100cc for 30 lakser Kjipere enn leiekart =) Å jeg spurte han fyren som solgte den Yamaha 100cc til 7000kr han sa at det følgte med forgasser og eksospotte, men jeg føler at jeg burde ihvertfall få den for 6000kr eller? Hvor gammel er den ? Nyoverhalt? Gode plasseringer i løp ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) hva tror forresten dere om dette: <a href="http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86" target="_blank" rel="nofollow">http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86</a>gateregistrert gocartm 100cc for 30 lakser Kjipere enn leiekart =) da driter jeg i det... tenkte å kanskje kjøpe en sånn til høsten for leke meg litt på "lukket" område og på offentlig vei. får holde meg til min "gocart"-bil en stund til Endret 12. januar 2009 av aklla Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hva tror forresten dere om dette: <a href="http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86" target="_blank" rel="nofollow">http://www.motorscoop.no/f-kart/cms/86</a>gateregistrert gocartm 100cc for 30 lakser Kjipere enn leiekart =) Å jeg spurte han fyren som solgte den Yamaha 100cc til 7000kr han sa at det følgte med forgasser og eksospotte, men jeg føler at jeg burde ihvertfall få den for 6000kr eller? Hvor gammel er den ? Nyoverhalt? Gode plasseringer i løp ? Hei har en Yamaha motor som er 2007 mod. Motoren er kjørt av Kim Nordvang og undertegnede. Den har flere gode plasseringer i 07 sessongen. Den er nesten ikke brukt i 2008. Kun blitt overhalt en gang og det sitter i standard stempel. Kun gått ca 4-5 timer etter overhaling. Det var det han sa. men vet ikke om 7000kr blir mye, har en følelse av at det blir litt for mye. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den er jo ikke gammel.. Hør om den er honet, for hvis ikke er det noe det lønner seg å gjøre da alle yamahasylindere er bittelitt ovale (Ikke mye ) Hvis den ikke er honet sier du bare "Siden den ikke er honet syns jeg at jeg skal få den for 6000" Hvis han ikke godtar det så går du opp til 6500 =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Honet? hva er det? har aldri hørt om det.....(føler meg litt dum ) Edit: Faren min forklarte meg det. Skal høre med han om den er honet. Endret 12. januar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ellers så tror jeg den motoren er et ganske godt kjøp når jeg ser hvem som har hatt den. De behandler ikke utstyret dårlig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har folket bestilt startnummer for i år da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå