Deppss Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i skruer med fjærer på som er til de bremserklossene her? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Siden det står birel i bunnen av bildet antar jeg du kan ta en telefon til Gravdahl. Takk forresten.. Det minte meg på at jeg må ringe han å be han ta med seg hjem noen deler for meg. (Vi er nesten naboer =D ) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Siden det står birel i bunnen av bildet antar jeg du kan ta en telefon til Gravdahl.Takk forresten.. Det minte meg på at jeg må ringe han å be han ta med seg hjem noen deler for meg. (Vi er nesten naboer =D ) Er det bare å spørre om de har sånne skruer til de klossene? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er nok det ja. Bare si "Har dere skruer til å feste bremseklosser med?" Så spør han deg hvis han trenger noe mer info... f.eks om det er for eller bakbremser, og antall (?) De er veldig hjelpsomme. (iallefall når jeg ringer) Shoot jeg glemte å bestille det jeg skulle ha xD Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva må jeg egentlig kjøpe en en motor og en eksospotte? Skal bytte fra en ica jr100cc Til en Yamaha som du sikkert har fått med deg. Fordi da kan jeg regne hvor mye det koster sånn ca nytt, da blir det litt enklere og tenke ut hvor mye jeg burde gi for en brukt. Kult at du nesten er naboen til Gravdahl da:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du må ha motor og potte, ja... Også må du vel ha noen andre dekk.. Koster jo rundt 8700 for ny yamaha.. men det er vel bare motor... Gir samme tips til deg som jeg har gitt til flere før: Ring gravdal =) Oh yea.. Bjørn bor bare 1 km unna Utrolig greit å slippe frakt på varene =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, må ha nye dekk, men det gjør ikke noe jeg MÅ bytte de jeg har nå uansett. De er helt utslitt, slitt helt ned til markeringa. Så jeg trenger motor og potte er det alt? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er nok det ja.Bare si "Har dere skruer til å feste bremseklosser med?" Så spør han deg hvis han trenger noe mer info... f.eks om det er for eller bakbremser, og antall (?) De er veldig hjelpsomme. (iallefall når jeg ringer) Shoot jeg glemte å bestille det jeg skulle ha xD Så greit da! Da kan du bestille, og jeg kan maile Da får jeg bare håpe på at jeg blir ferdig med å fikse karten til våren da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, må ha nye dekk, men det gjør ikke noe jeg MÅ bytte de jeg har nå uansett. De er helt utslitt, slitt helt ned til markeringa. Så jeg trenger motor og potte er det alt? Ja, jeg mener det er alt. Og kanskje et motorfeste, vet ikke om hullene på yamaha og ica jr motorene er like. Hør med gravdal =) Kan hende du må ha en ny speedwire og når jeg tenker meg om.. vet ikke hvordan de på ica jr. ser ut men det er jo ikke så mye peng. Eksosvugge trenger du jo ikke for ica jr har jo omtrent identisk potte... Men det er forskjeller. Også trenger du sikkert en ny eksosfleks. (De selger i metervis på biltema, billig, like bra som det du kan kjøpe hos feks gravdal) Er nok det ja.Bare si "Har dere skruer til å feste bremseklosser med?" Så spør han deg hvis han trenger noe mer info... f.eks om det er for eller bakbremser, og antall (?) De er veldig hjelpsomme. (iallefall når jeg ringer) Shoot jeg glemte å bestille det jeg skulle ha xD Så greit da! Da kan du bestille, og jeg kan maile Da får jeg bare håpe på at jeg blir ferdig med å fikse karten til våren da Hehe.... Så må du betale frakt fra meg til deg? XD Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Så greit da! Da kan du bestille, og jeg kan maile Da får jeg bare håpe på at jeg blir ferdig med å fikse karten til våren da Hehe.... Så må du betale frakt fra meg til deg? XD Jeg mente det ikke helt sånn... Det jeg engentlig mente var at du bestiller det du glemmer hele tia, og jeg mailer gravdhal skruene Skjønner? (skjønner at du ikke er helt med... har bomma drastiskt på tastaturet xD) Endret 7. januar 2009 av Deppss Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er ikke helt med xD... Men nå minte du meg på at jeg glemte å bestille skruer... xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvem kommer til åpninga av Naf Gokart Kristiansands bane 1. mai i år da ? =) Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har aldri hørt om det så... Hvordan er det åpninga? hvordan foregår det lissom? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er ikke løp nei.. Blir no opplegg med littavhvert.. Blir iallefall mye kjøring og mye demonstrering =) Jeg vi begynner vel med planleggingen av det snart. Skal høre med fattern, han som er en av de som dro igang banearbeidet =) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva er den råeste karten du kan få tak i som kan kjøres i løp? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må vel være KZ2 det. Hvordan det ? =) Ute etter noe rått ? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei... Jeg holder meg til 100cc intil videre... Jeg er bare nyskjerrig... hvor mye hester har en sånn kart? og hva er toppfarten på den? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De kommer vel med rundt 45 hester orginalt, kan trimmes noe så de kan komme opp i litt over 55 tenker jeg. Ikke helt sikker. Skal få benka min for den er visstnok blodtrimma =) Toppfart kommer helt an på bane, men på en 750 meters bane har jeg glatt klart 130. På en skikkelig stor bane gjør de nok 160-170 ganske lett. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kult! Men deppss(tov) var du ikke på skolen i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå