Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2006 tony kart. Har ikke bilde da:/ jeg syntes karten er fin, må bare sette en skrue inn i setet (er litt løst) Har akkurat byttet bremse klosser på den, må ha nye dekk punger snart tenker jeg. Håper jeg får Yamaha innen det da kan jeg kjøpe Yamaha dekk. TonyKartICC1sold.jpg Den ser sånn ut, bortsett fra motoren da. Og giret.

Lenke til kommentar

Hei!

Tenkte jeg bare skulle vise fram min 12 år gamle ramme som jeg kjører nå. Den kjøres i klassen Yamaha og har hatt gode resultater på Rudskogen, har stort sett ikke kjørt noe annet sted, ennå...

post-131029-1230164612_thumb.jpg

post-131029-1230164663_thumb.jpg

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar

Eneste bildet jeg har på dataen av den :O

Rett før jeg begynte å raske alt frahverandre =)

More to come :p

Så fin ut den der. Etter du får "pussa" den opp så tror jeg den blir veldig strøken.

Men vet du egentlig hvor mange hester det er på en Yamaha 100cc? Er det ikke rundt 15-20hk eller noe og er toppfarten ca 90km/t? Har hørt det. Må vel snart legge ut ønsker kjøpt 100cc Yamaha osv osv... Håper jeg får en fin brukt en, vis ikke får jeg nok kjøpe en ny.

Lenke til kommentar
Hvor mye burde jeg gi max for en Yamaha 100cc, brukt altså? Skal legge ut ønsker kjøpt nå, så håper på svar fort.

Det spørs.

Hvor mye er den brukt, hvor gammel er den, når var sist den ble overhalt og hvor mye har den gått etter siste overhaling.

EDIT: En ny koster maks 8700kr mener jeg å huske, det er vel en regel som sier at den ikke kan koste mer for å holde kostnaddene nede.

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Hvor mye burde jeg gi max for en Yamaha 100cc, brukt altså? Skal legge ut ønsker kjøpt nå, så håper på svar fort.

Det spørs.

Hvor mye er den brukt, hvor gammel er den, når var sist den ble overhalt og hvor mye har den gått etter siste overhaling.

EDIT: En ny koster maks 8700kr mener jeg å huske, det er vel en regel som sier at den ikke kan koste mer for å holde kostnaddene nede.

Ja, max er 8700. Har lagt ut det på kartsportforum.com nå. Får bare håpe noen seller en motor til meg da:D

Lenke til kommentar

Hei, en har lagt sakt at han seller den for 7000kr

Hei har en Yamaha motor som er 2007 mod. Motoren er kjørt av Kim Nordvang og undertegnede. Den har flere gode plasseringer i 07 sessongen. Den er nesten ikke brukt i 2008. Kun blitt overhalt en gang og det sitter i standard stempel.

Kun gått ca 4-5 timer etter overhaling.

Pris 7000,-

Kan jeg bruke en 100cc Yamaha med den potta jeg bruker på ica junior 100cc?

Lenke til kommentar
Hei, en har lagt sakt at han seller den for 7000kr

Hei har en Yamaha motor som er 2007 mod. Motoren er kjørt av Kim Nordvang og undertegnede. Den har flere gode plasseringer i 07 sessongen. Den er nesten ikke brukt i 2008. Kun blitt overhalt en gang og det sitter i standard stempel.

Kun gått ca 4-5 timer etter overhaling.

Pris 7000,-

Kan jeg bruke en 100cc Yamaha med den potta jeg bruker på ica junior 100cc?

Hvis motoren koster 7000kr burde du får alt. Tennings boksen, forgasser og potte.

Plasseringer har absolutt ingen ting å si om motoren, vel at den kan være godt vedlikeholdt og at den starter er vel det eneste. Alle motorene er jo like og det er jo ikke lov til å gjøre nooe med dem.

Men 7000kr blir vel litt drøyt for en 2 år gammel motor, få den ned til 6000kr.

Lenke til kommentar
noen som har oe erfaring med hjelm med trådløs komunikasjon?

vurderer det for å snakke med folk i pit...

Hadde hvert morsomt det, men vet ikke hvor du får tak i sånt utstyr.

Pass på team-ordre da, FIA slår hardt ned på slikt :p

FIA har ingenting med min kjøring å gjøre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...