kasamo2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, mente det som litt tullete, for jeg trodde egentlig ikke at det skulle fallesammen. Men er fint og få den pussa opp da:D Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Skjønte jo det da Er greit med nye bensinslanger som er myke og... For gamle og stive klemmer ikke like godt på niplene (DE PÅ BENSINSYSTEMET, ikke på kroppen) Åssen kart har du frresten ? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 2006 tony kart. Har ikke bilde da:/ jeg syntes karten er fin, må bare sette en skrue inn i setet (er litt løst) Har akkurat byttet bremse klosser på den, må ha nye dekk punger snart tenker jeg. Håper jeg får Yamaha innen det da kan jeg kjøpe Yamaha dekk. Den ser sånn ut, bortsett fra motoren da. Og giret. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei! Tenkte jeg bare skulle vise fram min 12 år gamle ramme som jeg kjører nå. Den kjøres i klassen Yamaha og har hatt gode resultater på Rudskogen, har stort sett ikke kjørt noe annet sted, ennå... Endret 25. desember 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Skal legge ut karten mine de nermeste dagene. Så dere får se den. Forresten fin det karten for og være så gammel. Kjører på geiteryggen jeg da. Endret 26. desember 2008 av kasamo2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Eneste bildet jeg har på dataen av den :O Rett før jeg begynte å raske alt frahverandre =) More to come Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Eneste bildet jeg har på dataen av den :O Rett før jeg begynte å raske alt frahverandre =) More to come Så fin ut den der. Etter du får "pussa" den opp så tror jeg den blir veldig strøken. Men vet du egentlig hvor mange hester det er på en Yamaha 100cc? Er det ikke rundt 15-20hk eller noe og er toppfarten ca 90km/t? Har hørt det. Må vel snart legge ut ønsker kjøpt 100cc Yamaha osv osv... Håper jeg får en fin brukt en, vis ikke får jeg nok kjøpe en ny. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er faktisk 6 hestekrefter i motoren, den har en topfart på rundt 100kmt. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er faktisk 6 hestekrefter i motoren, den har en topfart på rundt 100kmt.haha, ok går godt for og være 6hester da.... Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mye burde jeg gi max for en Yamaha 100cc, brukt altså? Skal legge ut ønsker kjøpt nå, så håper på svar fort. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hvor mye burde jeg gi max for en Yamaha 100cc, brukt altså? Skal legge ut ønsker kjøpt nå, så håper på svar fort. Det spørs. Hvor mye er den brukt, hvor gammel er den, når var sist den ble overhalt og hvor mye har den gått etter siste overhaling. EDIT: En ny koster maks 8700kr mener jeg å huske, det er vel en regel som sier at den ikke kan koste mer for å holde kostnaddene nede. Endret 29. desember 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor mye burde jeg gi max for en Yamaha 100cc, brukt altså? Skal legge ut ønsker kjøpt nå, så håper på svar fort. Det spørs. Hvor mye er den brukt, hvor gammel er den, når var sist den ble overhalt og hvor mye har den gått etter siste overhaling. EDIT: En ny koster maks 8700kr mener jeg å huske, det er vel en regel som sier at den ikke kan koste mer for å holde kostnaddene nede. Ja, max er 8700. Har lagt ut det på kartsportforum.com nå. Får bare håpe noen seller en motor til meg da:D Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, en har lagt sakt at han seller den for 7000kr Hei har en Yamaha motor som er 2007 mod. Motoren er kjørt av Kim Nordvang og undertegnede. Den har flere gode plasseringer i 07 sessongen. Den er nesten ikke brukt i 2008. Kun blitt overhalt en gang og det sitter i standard stempel. Kun gått ca 4-5 timer etter overhaling. Pris 7000,- Kan jeg bruke en 100cc Yamaha med den potta jeg bruker på ica junior 100cc? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, en har lagt sakt at han seller den for 7000kr Hei har en Yamaha motor som er 2007 mod. Motoren er kjørt av Kim Nordvang og undertegnede. Den har flere gode plasseringer i 07 sessongen. Den er nesten ikke brukt i 2008. Kun blitt overhalt en gang og det sitter i standard stempel. Kun gått ca 4-5 timer etter overhaling. Pris 7000,- Kan jeg bruke en 100cc Yamaha med den potta jeg bruker på ica junior 100cc? Hvis motoren koster 7000kr burde du får alt. Tennings boksen, forgasser og potte. Plasseringer har absolutt ingen ting å si om motoren, vel at den kan være godt vedlikeholdt og at den starter er vel det eneste. Alle motorene er jo like og det er jo ikke lov til å gjøre nooe med dem. Men 7000kr blir vel litt drøyt for en 2 år gammel motor, få den ned til 6000kr. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ok, takk ja jeg syntes selv det var litt dyrt med 7000kr for en 2år gammel motor. Skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har oe erfaring med hjelm med trådløs komunikasjon? vurderer det for å snakke med folk i pit... Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har oe erfaring med hjelm med trådløs komunikasjon?vurderer det for å snakke med folk i pit... Hadde hvert morsomt det, men vet ikke hvor du får tak i sånt utstyr. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 de har en del her: http://www.gundersenmotorsport.com/Peltor.htm men, har 0 erfaring på området, vet bare at laget har ganske god økonomi i år så mulighetene er store for å kjøpe 2 hjelmer med trådløs komunikasjon, kan tenke meg at det er godt å ha noen som ser banen ovenifra og kan gi tips mens man kjører Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har oe erfaring med hjelm med trådløs komunikasjon?vurderer det for å snakke med folk i pit... Hadde hvert morsomt det, men vet ikke hvor du får tak i sånt utstyr. Pass på team-ordre da, FIA slår hardt ned på slikt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har oe erfaring med hjelm med trådløs komunikasjon?vurderer det for å snakke med folk i pit... Hadde hvert morsomt det, men vet ikke hvor du får tak i sånt utstyr. Pass på team-ordre da, FIA slår hardt ned på slikt FIA har ingenting med min kjøring å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå