Takkformeg Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hmmm.. Er vel å sjekke kjøp og salg på norsk karting sine sider eller kjøpe en ny motor hos Gravdahl... Kommer litt an på hvordan du satser, men hvis det hadde vært meg hadde jeg kjøpt en ny motor, eller en lite brukt av nyere årsmodell. Styr unna de gamle. Har forresten fått meg hjelmkamera, så nå vil jeg bare ut å kjøre Håper på mye artig film da:P Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du ett sted du har tenkt og legge ut de filmene du tar med kameraet ditt? Hadde vært kult å sett:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 youtube håper jeg får kjørt noe snart er en liten (Mobilkamera) film fra no kjøring på lista banen. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sesongen er over.... Hva gjør du i vinter for å opprettholde formen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg kjører gocart, kun leie-carter, men kjører i bedrift-serien også, da blir det brukt egne karter som ikke herpa av vanlige folk, dette er heller ikke egne carter... Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sesongen er over.... Hva gjør du i vinter for å opprettholde formen? Vi tar det ut på isen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sesongen ekke over før snøen kommer =) Ellers så driver jeg med utforaktiviteter når det ikke er mulig å kjøre gokart =) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 man kjører inne når snøen kommer forresten, er det store forskjeller på Sparco-dress og "standard" kjeledress? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kan ikke kjøre inne med 125 sinte kubikk med gir... =) Leiekarter kjører jeg bare ikke... Går for seint Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Inne blir for trått for meg Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg kjører ikke, har aldri gjort det før heller :/ Men ser veldig gøy ut. Har lyst å prøve. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjøpte meg ny kart i år (se profilbildet!!) Den går styggfort!! Kjørte i ca.140 km/t på geiteryggen. Bremsene er også det villeste jeg har opplevd!! Har foresten 2 stk. yamaha motorer til salgs. Noen som er interesert?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det noe særlig gokart-miljø i trønderlag eller? Vet bare om to steder man kan kjøre, men det er jo innendørs da (Bowling 1 og Laser X ) Hadde vært morro å begynne, men høres om ut som 98% av dere kommer fra Østfold eller noe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nå er ikke jeg så kjent på hva som ligger hvor oppi den delen av landet, men du kan jo se gjennom klubbene på www.norsk-karting.com å se om du finner noen i nærheten. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Takker, fant fram til et par klubber nå Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 =) Lykke til med å komme igang da =) Er bare å mase hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Håper du kommer i gang Snart jul. Håper jeg får kjøpt yamaha 100cc nå snart pluss nye tekker til tony karten min:D Kanskje det kunne blitt en 125gir kart, men mangler en ting da.... PENGER!!!(som de fleste) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg holder på med "årets" prosjekt Ribber absolutt alt av karten, skal få ramma sandblåst og pulverlakkert. Satser på jeg husker hvor delene skal xD Også skal jeg ta litt shein på deler som, jeg ellers ikke kommer til når de er påmontert =)... Bytte bensinslanger (de er litt i stiveste laget), bytte speed og clutchwire (makan til slitte greier) og nye lager allround =)... ja også nye skruer i bunnplata:P Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg holder på med "årets" prosjekt Ribber absolutt alt av karten, skal få ramma sandblåst og pulverlakkert. Satser på jeg husker hvor delene skal xDOgså skal jeg ta litt shein på deler som, jeg ellers ikke kommer til når de er påmontert =)... Bytte bensinslanger (de er litt i stiveste laget), bytte speed og clutchwire (makan til slitte greier) og nye lager allround =)... ja også nye skruer i bunnplata:P Da tenker jeg den blir lekker, er vel ikke så morsomt og kjøre noe som nesten faller fra hværandre :!: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 var nå ikke så ille da Men skruene i bunnplata var alt fra umbraco til stjernehoder og flattrekkerhoder.. Blir litt stress med ett verktøy til hver skrue... Var passe skittent under bensintanken JAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå