Tewko Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 rotaxmax: I KZ2 er det INGEN trimming som er lovlig. Og at du har en KZ2 med 60-70hk: drøm. Hva slags motor kjører du med? Maxter? TM? CRS? Hvis du hadde hatt 60-70 hk, hadde du hatt en liter effekt på 650hk, så enhver person med generelle kunnskaper om alt, vil vite selv at du ljuger. Og hva heter du egentlig? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 650hk per liter er da vanlig.. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Haha, du er bra dum veit jeg... Så en Golf, med en 2liters diesel motor skal yte 1300 hk? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmh, dessverre nei. Men neste gang, tolk det litt bedre, var ironi/sarkasme Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Og da roer vi oss litt ned her. Noen poster er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Endret 11. september 2008 av datating Leif Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva har du kjørt LS? Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Teknisk reglement for KZ2 § 739 Klassen kjøres i henhold til CIK-reglementet med nasjonale bestemmelser som dekk og nedenfor nevnte tillempninger. Klassen kjøres i henhold til det internasjonale reglement for klassen KZ2, med unntak for nasjonalt dekkreglement. 1. Motor Motorer homologert av CIK for klassen KZ2. Mål, målemetode og toleranser på eksosport og topplokksvolum i henhold til gjeldende CIK-reglement. Eksosanlegg skal være CIK-homologert. Kun forgasser av type dellorto VHSH 30 tillates, iht. CIK-reglementet gjeldende for mesterskap, cuper og troféer arrangert av CIK. Det er lov å bearbeide mellomporter, innsug og eksos, men det er minimalt å hente på dette. For sikkerhets skyld, ringte jeg Joachim Ward (TonyKart i Sverige), Peder Øberg (Gillard i Sverige), og begge disse understreket at det ikke er MULIG å hente ut denne effekten, hvertfall ikke lovlig. Og den råeste KZ2 motoren på markedet per dags dato, er K9c. K9b bygger på gammel teknologi (selve 2-taktsmotoren er gammel teknologi, men det får være det samma). For å rette på deg Tewko: Det gir en l-effekt på ca 560hk, om han har 70 hk i sin 125cc K9b. Rotaxmax: Hvilken klubb kjører du for, og hvilket startnr har du? Tilslutt vil jeg understreke at det er trist for rekruttering til sporten at mange tror at å kjøre kart på Harald Huysman, er gokart. Det er ikke i nærheten. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Mulig dette er blitt besvart før, men er det muligheter for å kjøre gokart i området rundt Bergen sentrum? Kommer mest sannsynelig ikke til å drive med eette aktivt, men heller å ta en liten tur å teste det med noen kompisser Endret 17. september 2008 av Proven Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gutta skjerpings. Skal dere krangle slik så ta det på PM. Ikke ødelegg tråden med en negativ tone. \\ Rapportert. Helt topp =) Mulig dette er blitt besvart før, men er det muligheter for å kjøre gokart i området rundt Bergen sentrum? Kommer mest sannsynelig ikke til å drive med eette aktivt, men heller å ta en liten tur å teste det med noen kompisser http://www.nmkbergen.no/go-kart/index2.htm Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Som det står på siden deres, har de èn kart tilgjengelig ATM. Snakk heller med noen som skal selge utstyr. De er sikkert behjelpelige med en prøve tur Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En rekke kranglete innlegg er slettet. Nok en gang er dere nødt til å roe dere ned. Banning og krangel hører ikke hjemme i denne tråden. Fortsetter dere vil det komme sterkere reaksjoner. Dette innlegget skal ikke kommenteres, og reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Jeg kjører en ica junior den har 100cc går litt bedre en 100cc yamaha... Men, ett prolem de slutter med trening i 2010. Så jeg må skaffe meg en yamaha motor bare motoren. Er det noen her som vet hvor mye en yamaha motor koster sånn ca ny pris og brukt pris? Godar gjerne linker Kasamo2 Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det stemmer vel ikke helt.... ICA JR utgår 2009 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det stemmer vel ikke helt.... ICA JR utgår 2009 Ok, da... men, vet du hvor mye yamaha motorer som funker fint å ikke er helt utlitt koster? Men, det går vel nesten ikke an å få solgt ica junior motoren nå vell? Eller kan du anbefale noe annet? Men, da vil jo det koste en del mere, så tror jeg bare ville bytta te yamaha. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror yamaha motorene koster 8400 eller noe rundt der nye. Skal sjekke etterpå. Hvis ikke så kan du sjekke kjøp og salg på www.norsk-karting.com Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror yamaha motorene koster 8400 eller noe rundt der nye. Skal sjekke etterpå. Hvis ikke så kan du sjekke kjøp og salg på www.norsk-karting.com Ok, takker Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg lurer på en brukt yamaha... Det går helt fint an det vell? Men, hva burde jeg se etter lissom, for at de skal funke fint altså at de funker bra og sånn de skal. Hvordan prisklasse tror du jeg må opp i da? Ps:tror du jeg kunne fått noe for en ica jr. i det heletatt nå? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Angående det siste spørsmålet ditt: Ja, det vil jeg tro. Jeg mener, finnes fler som har lyst til å drive privat (leie av bane evt. osv.). Kjenner noen i mitt miljø som godt kunne tenkt seg en, til og med. Men akkurat hvor mye er jeg usikker på. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvor mye tror dere jeg må gi for en brukt Yamaha 100cc? Jeg har en Tony kart jeg kjører på. Alt er fint på den, men jeg burde få bytta motor. Nå har jeg bytta bremseskiver på den. Men jeg har veldig lust å få bytta til en 100cc Yamaha motor isteden. Er det noen her som vet om ett sted eller noen som har en komplett motor og utsyret til motoren. Til en rimelig pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå