bjaa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Jeg er ganske ny innen dette området, men har en vanlig cdspiller jeg gjerne ville ha koblet videre til to forsterkere. eneste utgangene jeg har bak er vanlig iso kontakter for strøm, og til høytalere (fra den innebygde forsterkeren i spilleren) og line in og line out. Er det i det hele tatt mulig å koble så jeg får lyd på 2 forsterkere? Den ene skal være til subben, og den andre skal være til frontsettet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Line in og line out? sikker på at det ikke er to line out (front/rear)? Uansett så får du forgreninger for å kople flere forsterkere til en utgang. Biltema og de fleste bil-hifi-sjapper har disse. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Er 2 lydutganger, en rød og en hvit. På line inn har jeg koblet en kabel med overgang til 3.5mm minijack, så trur nok de 2 er for left og right på lineout'n også.. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Den du har på linje ut kan du splitte. dette for du som skrevet tidligere på biltema, eller de aller fleste stereo sjapper. Trek da lydkabel fra spiller til der du skal ha forsterker, så splitter du den der, og kobler til forsterkerene. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Eller linke mellom forsterkerne om det er RCA utganger på en av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå