Gå til innhold

Ukjent nummerm, ringing

Anbefalte innlegg

Hei, jeg viste ikke hvor jeg skulle poste dette, men noen har ringt til meg med skjult nr i det siste og det har vert veldig plagsomt for de bare sier noe å legger på, jeg lurte på om det var noen plass jeg kunne ringe eller på en måte finne ut hvem det var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da de ringer med skjult nummer er nok det eneste du kan gjøre å melde fra til politiet om det. Forklare hvor ofte det skjer og hvor plagsomt det er. Dersom politiet gidder å prioritere denne saken, er det nok over 95% sjanse for at de finner ut av hvilke personer som ringer deg.

Lenke til kommentar
112 (Det er nr. til politiet) :yes:

6021285[/snapback]

Nei nei! 112 er politiets nødnummer, og skal ikke brukes til sånne ting. 02800 derimot er et finfint nummer hvis du skal snakke med politiet og det ikke er krise. :thumbup:

(Måtte bare)

Lenke til kommentar
Det skjer med meg også! Ofte! :hrm: 

Det jeg pleier å gjøre er å trykke på "rød ringeknapp" når det er

ukjent nummer som ringer. ;)

6032152[/snapback]

Problemet er jo bare at det kanskje er noen andre som ringer med skjult nummer. F.eks. bedrifter som noen nevnte.

Da er det litt dumt å avslå alle anrop fra skjulte nummer.

Lenke til kommentar
For ørtonde gang, bedrifter, offentlige osv. kan sitte bak egen tlf.sentral og har dermed ikke en egen dedikert nummer som kan vises på din tlf.

Telefonselgere er spesielt flinke til dette... :mad:

6021320[/snapback]

Her vises normalt nummeret til bedriftens sentralbord. Bedrifter som ikke ønsker å vise hvem de er (ikke vise telefonnummer når de ringer) er per definisjon bedrifter som ikke ønsker kunder.

Lenke til kommentar
Det skjer med meg også! Ofte! :hrm: 

Det jeg pleier å gjøre er å trykke på "rød ringeknapp" når det er

ukjent nummer som ringer. ;)

6032152[/snapback]

Problemet er jo bare at det kanskje er noen andre som ringer med skjult nummer. F.eks. bedrifter som noen nevnte.

Da er det litt dumt å avslå alle anrop fra skjulte nummer.

6045571[/snapback]

Sant det, men hvis det er noen som "må" snakke med meg prøver de helt sikkert igjen!

;)

Lenke til kommentar
For ørtonde gang, bedrifter, offentlige osv. kan sitte bak egen tlf.sentral og har dermed ikke en egen dedikert nummer som kan vises på din tlf.

Telefonselgere er spesielt flinke til dette... :mad:

6021320[/snapback]

Her vises normalt nummeret til bedriftens sentralbord. Bedrifter som ikke ønsker å vise hvem de er (ikke vise telefonnummer når de ringer) er per definisjon bedrifter som ikke ønsker kunder.

6045710[/snapback]

Telefonselgere seff, fikk en call ca. en time siden fra Telio... :mad:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...