Ascubal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Husker det var en mod i MW som var sånn at man kunne henge rustninger på sånne dukker, finnes det til Oblivion? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vet ikke om det er kommet ennå... Men hva med å leite litt rundt på div mod sider? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Husker det var en mod i MW som var sånn at man kunne henge rustninger på sånne dukker, finnes det til Oblivion? 6021237[/snapback] litt off-topic vet jeg, men kommer det mods til xbox360? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Tviler veldig sterkt på det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kommer nok bare offisielle add-ons til crapbox 360... (ikke diss meg for navnevalget mitt =P ) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 eg trenger sårt slike dukker!! Husene mine flyter over av våpen og rustninger. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 eg trenger sårt slike dukker!! Husene mine flyter over av våpen og rustninger. 6021955[/snapback] legg dem i kister! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 eg trenger sårt slike dukker!! Husene mine flyter over av våpen og rustninger. 6021955[/snapback] legg dem i kister! 6022023[/snapback] Poenget med dukkene er jo at man vil se armoren sin i sin prakt, og ned i kista er den heller kjedelig og se på.. Kunne blitt veldig kult med dukker som har full daedric armor, ebony og glass og osv.. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 I Morrowind plasserte jeg slike dukker med Ordinator-rustning utenfor huset. De så ganske tøffe ut. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bare for å spørre nå, hvis man han kister og tønner i huset, kan man legge tingene i tønnene og kistene uten at de forvinner eller? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan da vel prøve disse, vet ikke hvordan de fungerer eller om de fungerer i det hele tatt, men http://www.tessource.net/files/file.php?id=2055. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bare for å spørre nå, hvis man han kister og tønner i huset, kan man legge tingene i tønnene og kistene uten at de forvinner eller? 6022198[/snapback] Hvis du har kjøpt huset og møblene så går det helt fint. IKKE legg tingene dine i kister/tønner som du finner i guilds og andre hus. Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan da vel prøve disse, vet ikke hvordan de fungerer eller om de fungerer i det hele tatt, men http://www.tessource.net/files/file.php?id=2055. 6022200[/snapback] De fungerer helt flott for meg i hvert fall, jeg har 10 stykker av dem tror jeg, i tårnet mitt. :-) Men jeg HAR sett noen poste på mod-forumet at dukker med rustning og våpen skal ha forsvunnet. Men jeg tror ikke helt på det... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Akkurat lasta ned disse dukkene og satt opp 3 stk i tårnet mitt siden jeg ikke anser de som juks, de bare pynter litt Men foreløpig ser de ut til å funke fint. takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har akkuratt lasta ned modden, skal teste den ut når jeg kommer hjem. Kan ikke gå å drasse rundt på alle rustningene jeg har! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Disse er fantastiske og ha! Hvorfor tenker ikke Bethesda på dette? Det er så sinnsykt flott og se på 10 "vakter" i full Dragonbone Armor (sp?) og en Lysende Claymore (mod) som liner opp for meg når jeg går opp mot Wizards Tower! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå