Gå til innhold

TES: Dukker til Oblivion, sånne man henger rustning på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg trenger sårt slike dukker!!

Husene mine flyter over av våpen og rustninger.

6021955[/snapback]

legg dem i kister!

6022023[/snapback]

Poenget med dukkene er jo at man vil se armoren sin i sin prakt, og ned i kista er den heller kjedelig og se på..

Kunne blitt veldig kult med dukker som har full daedric armor, ebony og glass og osv..

Lenke til kommentar
Bare for å spørre nå, hvis man han kister og tønner i huset, kan man legge tingene i tønnene og kistene uten at de forvinner eller?

6022198[/snapback]

Hvis du har kjøpt huset og møblene så går det helt fint. IKKE legg tingene dine i kister/tønner som du finner i guilds og andre hus. :)

Lenke til kommentar
Du kan da vel prøve disse, vet ikke hvordan de fungerer eller om de fungerer i det hele tatt, men http://www.tessource.net/files/file.php?id=2055.

6022200[/snapback]

De fungerer helt flott for meg i hvert fall, jeg har 10 stykker av dem tror jeg, i tårnet mitt. :-) Men jeg HAR sett noen poste på mod-forumet at dukker med rustning og våpen skal ha forsvunnet. Men jeg tror ikke helt på det...

Lenke til kommentar

Disse er fantastiske og ha! Hvorfor tenker ikke Bethesda på dette? Det er så sinnsykt flott og se på 10 "vakter" i full Dragonbone Armor (sp?) og en Lysende Claymore (mod) som liner opp for meg når jeg går opp mot Wizards Tower!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...