THX 1138 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har lagt merke til at enkelte animerte gif-bilder vises feil i Opera. Problemet består i at enkelte ting som normalt sett ikke er synlige hele tiden, bare fortsetter å være der etter at animasjonen har kjørt én gang. Et eksempel på dette så jeg senest i en post her på forumet tidligere i dag. Bildet i denne posten var dette: Er dette et problem med Opera, eller er det rett og slett at bildene det gjelder ikke følger gif-standarden til punkt og prikke? Kan det være noe galt med et eller annet på maskinen min? Er dette et problem for dere andre Opera-brukere også? Jeg bruker forresten Opera 6.05 og WinXP Pro m/SP1. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Så vidt eg hugasr så har det vore enkelte små-problem med ani-gif i Opera. Er ikkje sikkert alt er fiksa enno. Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 06:59, skrev sjanten::???: hva er galt med den? [...] Det som er galt hos meg, er at bildet, etter at animasjonen har kjørt én gang, starter med å se ut slik som dette: ...i stedet for dette: Er det ikke slik hos deg, sjanten? Quote: Den 2002-10-03 10:12, skrev Ola PeK:Så vidt eg hugasr så har det vore enkelte små-problem med ani-gif i Opera. Er ikkje sikkert alt er fiksa enno. Jaja, problemene blir kanskje fikset i versjon 7.0. Skal ikke denne komme snart? [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-10-03 23:26 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 slik er det hos meg også, og enkelte andre bilder kommer heller ikke fram. de fleste kommer fram når jeg trykker på vis bilde, men ikke alle. opera 6.05 btw [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-10-03 23:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå