nahoy Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg hjelper min mor med å montere cd-spiller i sin gamle toyota corolla. Problemet mitt er bare at jeg ikke får ut den gamle kasettspilleren. Jeg har ikke lyst til å begynne å herje og slå inni bilen hennes, så jeg lurte på om det var noen lure triks til hvordan man kunne få den ut? EDIT: Kasettspilleren heter tm3000r hvis det sier noen noe Endret 1. mai 2006 av nahoy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har du noe håndtak eller noe som du kansje må vippe opp/ned for å få den ut? Mulig den henger fast i kanten. Prøv å bruke en tynn gjenstand, skrujern eller noe, og prøve å vippe rundt kanten så kommer den kansje ut. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 det er slike "hull" på kantene av spilleren. der må det dyttes sinn slike pinner som løsner spilleren. De pinnene fikk du vel med bilen når du kjøpte den, eller så kan du reise innom merkevareforhandleren og låne ett par. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bruk noen sløve kniver til å lirke den ut. Eller noe av metall som er like tynt. Bare å lirke til krampa tar deg Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Om det ikke er håndtak på den. Er det hull eller spor på siden av spillern? Har den en avtagbar ytterramme og er det hull eller spor bak denne? Spilleren tas ut ved at en; 1: stapper endene av en bøyle inn i hullene på hver side av spillern, dette løser ut mothakene og spilleren kan tas ut. 2: Etpar tynne metallplater skyves inn i sporene på hver side av spillerchassiset, som igjen løser ut mothakene og spilleren kan tas ut. Stikker du innom en forhandler av bilstereo så får du sikkert hjelp Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvor gammel er Corollaen? På min gamle 98`modell var den festet med skruer, slik at jeg måtte løsne en del av dashbordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå