iChristian Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Det er vel ingen her som har en god ID3-tag editor til Linux? Jeg har prøvd å se på SF.net, men finner ingen god en der, eventuelt at jeg bare er dårlig til å lete. Endret 1. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 ****EasyTag*** 6021135[/snapback] Jeg fikk ikke installert den på ubuntuen min, har du en liten oppskrift til meg? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har du prøv å installere den via synaptic(finnes i menyene). Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Herregud så teit jeg er. Jeg er ikke vant til at ting ligger tilgjengelig i systemene på datamaskinen jeg. Byttet nå i helgen fra Windows og begynner å vende meg til ting Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg bruker AmaroK. Det er en utrolig god musikkspiller til KDE-miljøet og er meget bra på å redigere ID3 også. Lenke til kommentar
babbustaman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er vel ingen her som har en god ID3-tag editor til Linux?Jeg har prøvd å se på SF.net, men finner ingen god en der, eventuelt at jeg bare er dårlig til å lete. 6021004[/snapback] Holder meg til kommentar av LessThanJake... Easytag... skjønt jeg ikke helt har funnet ut av programmet ennå, tagger det for meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Det er vel ingen her som har en god ID3-tag editor til Linux?Jeg har prøvd å se på SF.net, men finner ingen god en der, eventuelt at jeg bare er dårlig til å lete. 6021004[/snapback] Holder meg til kommentar av LessThanJake... Easytag... skjønt jeg ikke helt har funnet ut av programmet ennå, tagger det for meg 6023302[/snapback] Jeg fikk det faktisk ikke til å fungere, mulig jeg er for dum, men men Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 easytag er kongebra Bare synd det ikke er tag-editor-støtte i rythmbox... Lenke til kommentar
comicz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Start Easytag, finn katalogen du vil tagge(album) og finn CDDB-søk i menyen. Enkelt og greit 8--) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Et kanskje mindre omfattende program, kan være Cowbell. Endret 9. mai 2006 av LessThanJake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå