Gå til innhold

Hakking under spilling. Irriterende!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, rart at det skal kreve så mye. Jeg får også problemer med artilleri(hvis jeg står i nærheten) og lag. Min pc består nå av A64 3500, Radeon 9800pro og 1GB ram. Vurderer sterkt å kjøpe 4GB neste gang hvis det er rammen som er synderen. Er jo nesten tragisk å lagge i et slikt spill med et såpass bra oppsett...

Wollis.

Lenke til kommentar

tja, jeg spillte nå BF2 fint jeg med en XP 2500+ @ ca XP 3100+, R9800pro og 1GB ram

Spillte riktignok i 1024x768 med de fleste gfx settings på low utenom geometri, men det gikk da... (lighting har man på low uansett oppsett :p )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

BF2 er et noe "crappy" software synes nå jeg. Går på langt nær så bra som jeg først trodde at det skulle gjøre på mitt system.

Jeg har en A64 4000+, 2GB RAM og 7800GTX SLi.

GIkk som ei kule med singel GPU, men fikk bare hakking og rot rett etter at jeg hadde satt inn kort nr 2. Etter masse pes og irritasjon så har jeg endelig fått SLI oppsettet til å fungere nogenlunde i BF2.

Quake 4 derimot, så er økningen formidabel med tanke på ytelse etter at kort nr 2 fikk være med å dra lasset.

Pen og kul grafikk i BF2, ingen tvil om det.... men jeg får en sånn "beta følelse" av den i forhold til f.eks. Quake 4.

Lenke til kommentar
Kanskje det er internettlinja og ikke skjermkortet?

6034695[/snapback]

Hehe, det tror jeg nok ikke. Jeg har 6mbit ned og 4mbit opp. Har en teori om at det er rammen eller skjermkortet som blir overopphetet. Problemet kommer vanligvis etter en tids spilling når jeg da får artillernedslag i nærheten av meg.

Wollis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...