Gå til innhold

Hakking under spilling. Irriterende!

Anbefalte innlegg

Hellu!

Har et prblem mens jeg spiller BF2. Det starter å hakke(ikke lag) :( . Jeg har ikke for høy temperatur. Ligger aldri på mer enn 55 grader. Har en 3500+ prossessor og 1gb ram. Begge HD er gamle. Men vil gjerne bli kvitt hakkingen. Spiller med all grafikk på medium men allikavel hakker det :(. Noen som har noen svar på problemet mitt?

Anders :D

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva slags skjermkort har du?

Anbefalt er 2gb ram til bf2, men 1gb går fint på medium/low.

Du meinar vell hakking?

Lagg er noko som skjer vist det er stor forsinkelse mellom serveren og dataen din.

6020867[/snapback]

Mente hakking=P. Har 1 gb ram men det hakker på medium grafikk. Skjønner det ikke!

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Skjermkortet ditt er?

6020930[/snapback]

Nvidia 7800GT 256mb pcie. Sorry glemte å skrive det :blush:

6020965[/snapback]

Har du innstalert nyeste drivere, etc?

En kamerat av meg dra Bf2 på high med 6600gt, 1gig ram og 3200+

Lenke til kommentar
Skjermkortet ditt er?

6020930[/snapback]

6020965[/snapback]

6021050[/snapback]

Vet ikke jeg..Tror nok det ville vrt smart med formatering snart... Har du en link til de nyeste driverne? Takk;)

Lenke til kommentar
Skjermkortet ditt er?

6020930[/snapback]

6020965[/snapback]

6021050[/snapback]

Vet ikke jeg..Tror nok det ville vrt smart med formatering snart... Har du en link til de nyeste driverne? Takk;)

6021190[/snapback]

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1385

Lenke til kommentar
hvilken oppløsning kjører du på?

6021056[/snapback]

Kjører på 1280x1024 60Hz

6021188[/snapback]

er det visse ting som gjør at det hakker? når du skyter med tanks første gang på ett map f.eks.?

isåfall er det RAM lag du opplever. Da er det en fordel å enten oppgradere til 2GB ram, eller sette ned oppløsning til 1024x768

Lenke til kommentar

Hakker også endel hos meg. Har brotimot eksakt samme hw som trådstarter, og kjører på medium med 1152*864 i oppløsning

Det hakker naturligvis i starten, siden jeg "bare" har 1gig ram. Men fps'n er jeg litt skuffet over. Artillery+sharqi+32 player=22fps.

Trodde det skulle bli en radikal ytelsesforbedring fra r9800pro->7800gt, men det tok jeg feil, ihvertfall når det gjelder bf2.

Så, vil 2 gig ram fjerne hakkinga, eller er 3200+@2,3Ghz, 1gig(pc2700) og 7800gt for dårlig for bf2 på medium med såpass lav oppløsning?

Lenke til kommentar
Jeg vil tro det, har absolutt ikke noen problemer med lagging på en svakere CPU, samme skjermkort og høyere oppløsning/settings med 2GB ram...

6021723[/snapback]

Har akkurat bestilt 1gb ram=P Har bursdag i dag så det var gaven fra bruttern=P Takker for alle svar. Fant nok ut felien.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro det, har absolutt ikke noen problemer med lagging på en svakere CPU, samme skjermkort og høyere oppløsning/settings med 2GB ram...

6021723[/snapback]

Da med hvilken fps? :)

BTW, og kanskje litt OT; er x2 3800+(ifl. din profil) bedre enn a64 3200+ :dontgetit:. Blir forvirra over dagens teknologi :roll:

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Ok, forstår :)

Over 40 fps går det absolutt an å leve med :)

Men, jeg trodde rammen kun reduserte lag i begynnelsen av spillet, raskere loadingtid og slikt. Ikke fps drops? Mulig dette er et idiotisk spørsmål :)

PD

Edit:leif

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...