Gå til innhold

Post dine 7900Gt OC resultater her


Anbefalte innlegg

Er jo bare å fjerne alt av gugge under og legge på nytt?

 

Var det ikke Club3D formann hadde problemer med da?

6246245[/snapback]

 

Alt av gugge? Snakke om heatsinksene til rammen.. (Zalman greiene..) Er no lim greier på de, og når man tar det av blir limen "dårlig".

 

Kan være han hadde Club3D ja.. Hmmz.. Kanskje jeg bare ber om ett nytt POV da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det jeg mener :p Ta av limet, og legg på nytt.

6246285[/snapback]

 

Kan jeg bruke vanlig lim da ? :p

6246306[/snapback]

 

Gjør som ManagHead sier. Personlig bruker jeg en 50/50 blanding av disse to:

 

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ASAATA5G&mcat=c184

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ASCMQ25G&mcat=c183

6247242[/snapback]

 

Da må jeg bestille termisk lim.. Noen som vet om noen nettbutikker som kan sende som brev? Blir dumt å betale 120kr i porto når "limet" bare koster ca 80kr ? :p

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt Termisk lim, men de hadde ikke "conductive Ink".. Har sendt mail til Netshop om jeg skal ta det på retur eller angrefrist, men har ikke hørt no fra dem... Er det bare å fylle ut angrefristskjemaet og sende inn? Får jeg pengene tilbake, eller kan jeg feks skrive: "Send nytt" :p?

Lenke til kommentar

Er det noe galt med det så sender de deg nok ett nytt, er vel vansklig å få det til å gå andre veien ^^

 

Uansett så vurderer jeg å sende tilbake mitt XFX M520 kort. Det har ikke skapt noe annet enn problemer med ustabilitet siden jeg fikk det, spill henger seg, spill som ikke henger seg låser seg når en går ut av det... BAH! Funker det ikke å oppdatere biosen på HKet så bytte jeg det inn og håper å få oppgradert det til toppen av ATi eller nVidia.

Lenke til kommentar
Er det noe galt med det så sender de deg nok ett nytt, er vel vansklig å få det til å gå andre veien ^^

 

Uansett så vurderer jeg å sende tilbake mitt XFX M520 kort. Det har ikke skapt noe annet enn problemer med ustabilitet siden jeg fikk det, spill henger seg, spill som ikke henger seg låser seg når en går ut av det... BAH! Funker det ikke å oppdatere biosen på HKet så bytte jeg det inn og håper å få oppgradert det til toppen av ATi eller nVidia.

6252566[/snapback]

 

Eneste som funker er visstnok og klokke ned til ORGINALT.. altså 450/660 :(

Lenke til kommentar

Eneste som funker er visstnok og klokke ned til ORGINALT.. altså 450/660 :(

6252717[/snapback]

 

Funker det ikke å sette på sånne? ic'ene som er på baksiden av kortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306464

 

Jeg får snart mitt tredje XFX 7900GT kort, har RMA 2 kort nå. Så vil bare høre etter om det er bare nok å bruke sånne minnekjølere. Denne feil'n på 7900GT korta er bra irriterende, at de ikke kan fixe det sikkelig før de sender korta ut på markedet. Og orginal stock hastighet er vel 470/660?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

EDIT: tok 1,4 vmoden og har fått endel bedre resultater:

Eldavid - POV 7900gt @650/850 - stock kjøling - 10257 3dmark05

Artifactfri (kunne faktisk kjøre helt opp til 670mhz, men da med dårligere score, trengs vel mer volt antar jeg)

 

 

 

Syns nesten litt synd på alle 7900gtx kjøpere som så og si gav 1500kr for 256mb ekstra vmem:P

Endret av eldavid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...