MarkusG Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Begynner å bli en stund siden Pc'en var formatert, derfor er den litt treg. Har foreløbig bare XP Home på PC'en, så jeg tenkte å formatere og legge in pro. Men er ganske nybegynenr på dette (det var ikke jeg som formaterte forrige gang...). Har også lyst til å partisjonere harddisken. Som akkurat nå er delt opp i C : 230GB, D: 5GB. Noen som kan gi meg en kjapp guide på hva jeg skal gjøre? Er det bare å sette inn XP pro CD'en og følge instruksene eller? Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja....men husk at du må sette sette cd-rom som første prioritet i bios. Viss dette ikke er gjort. Så den starter fra Xp-cd'en. Da kan du slette og opprette partisjoner underveis. Formatere NTFS eller FAT32 og styre på. Shonah Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvordan komme inn i BIOS? F2 ved oppstart eller noe sånt var det husker jeg... Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Trykk Delete under oppstart av maskinen. Det pleier å stå når du skal gjøre det. Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå