Hestkåre Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en mp3-spiller med diktafon. Noen som har noen anbefalinger?` Jeg er åpen for mange forskjellige løsninger, men det må være en bra diktafon på spilleren. Takk! Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 LINK Den her ha diktafon, men den er ikke veldig bra. Eller det spørs hva du skal bruke den til, men jeg vil ikke at anbefale og bruk den til å synge inn sanger på hvis du skjønner hva jeg mener MVH Si_men Lenke til kommentar
Hestkåre Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 LINK Den her ha diktafon, men den er ikke veldig bra. Eller det spørs hva du skal bruke den til, men jeg vil ikke at anbefale og bruk den til å synge inn sanger på hvis du skjønner hva jeg mener MVH Si_men 6024674[/snapback] Skal bruke den til å intervju folk. er den tilstrekkelig til det? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 tja er ikke helt sikker....funker sikkert fett. Når jeg og en kompis brukte den så hadde vi musikk og sang i tillegg, da hørte man det helt greit. Så ja jeg vil si at den funker til å interjuve folk... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Creative Zen Vision:M har i alle fall mikrofon innebygget. Den blir kanskje i en feil klasse om du ikke skal bruke spilleren til annet enn å ta opp lyd, men den er et alternativ. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Creative Zen Vision:M har i alle fall mikrofon innebygget. Den blir kanskje i en feil klasse om du ikke skal bruke spilleren til annet enn å ta opp lyd, men den er et alternativ. 6030492[/snapback] OT: Du er glad i den spileren....så den andre posten din også Neida, over til alvor. Zen vision:m er kanskje litt stor å "drasse" med seg rundt overalt. Jeg ville ihvertfall gått for en liten mp3-spiller hvis du bare skal bruke den til intervju(?) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) OT: Du er glad i den spileren....så den andre posten din også 6030837[/snapback] Klart jeg anbefaler ting jeg er fornøyd med og som faktisk er gode Endret 2. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) https://prisguiden.no/product.php?product_id=20151 You get the iRiver sound as well :!: Endret 4. mai 2006 av Wolfsbane68 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå