SkoKrem Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hei! er det noen som vet om vannkjølte strømforsyninger? viss noen vet om det, kan jeg få en link til en side jeg kan kjøpe det? Endret 2. mai 2006 av SkoKrem Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 tror neppe du får kjøpt det, men utrolig mange på her på forumet som har gjort det selv, se litt i "vannkjølling" forumet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fiks emnetittelen.. Brudd på 3-ords-regelen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
WasteMoreLand Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Her er et par linker til en jeg selv har brukt. Kjøpt på Komplett.no, tror den er ute av weben ders nå. Fant desverre ingen på engelsk. Alphacool Alphacool Den fungerte fint for meg, helt til jeg satte opp et SLI system. Den har litt lite Ampere på 12V, og da ville den ikke mere. Bruker den ikke, så vil du ha den så send meg pm så blir vi enige om pris dersom den virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå