Gå til innhold

Kommer ikke Half Life Episode 1 i dag?


Anbefalte innlegg

Hvor langt er Episode 1 i spilletid? Hvorfor heter det Episode 1, kommer det flere episoder senere?

6131083[/snapback]

Det er ikke så veldig langt. Kanskje rundt 5 timer. Ja, det kommer flere episoder. De kuttet ned på spilletiden for Aftermath (som det het før) og bestemte seg for å levere korte episoder framfor en stor oppfølger. Hvor mange derimot aner jeg ikke. Sikkert 3 eller flere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VALVe har en avtale med Microsoft nå. Jeg regner med Half-Life 2: Episode One vil komme til XBOX (om ikke til XBOX360). Half-Life 2 kom jo ut til XBOX.

Fantastisk! Gleder meg så! Du har vel ingen anelse tid det kommer?

 

lol, ta det med ro kompis. det er overhodet på ingen måte bekreftet at episode 1 kommer til xbox eller 360. saivert bare spekulerer i det, siden HL2 kom til xbox i fjor. valve har god kontakt med microsoft, ja, og jeg blir ikke forundret om episode 1 og senere episoder kommer til en 360 nær deg i fremtiden...men ingenting er bekreftet...

Lenke til kommentar
lol, ta det med ro kompis. det er overhodet på ingen måte bekreftet at episode 1 kommer til xbox eller 360. saivert bare spekulerer i det, siden HL2 kom til xbox i fjor. valve har god kontakt med microsoft, ja, og jeg blir ikke forundret om episode 1 og senere episoder kommer til en 360 nær deg i fremtiden...men ingenting er bekreftet...

Ok, mulig jeg hoppet til konklusjoner, men det ville jo være rart om ikke Episode 1 kommer til Xbox når Half-Life 2 kommer til Xbox. Jeg håper i alle fall at Episode 1 kommer til Xbox.

 

Det er ikke så veldig langt. Kanskje rundt 5 timer.

Høres greit ut, spesielt hvis det kommer flere en Episode 1. Tror jeg brukte rundt 11 timer på å spille igjennom Half-Life 2 første gangen.

 

Ja, det kommer flere episoder. De kuttet ned på spilletiden for Aftermath (som det het før) og bestemte seg for å levere korte episoder framfor en stor oppfølger. Hvor mange derimot aner jeg ikke. Sikkert 3 eller flere...

Satser på at de kommer til Xbox.

Lenke til kommentar
Ang episode 1, i traileren ser vi kun ho dama, ( glømt navnet)

og ingenting av freeman. Kjem vi kun til å spele ho eller? Noken som veit dette?

6138930[/snapback]

Etter det jeg har forstått spiller vi enda Freeman, men "Hu dama" som du sier kommer til å være ganske sentral i hele spillet.

Lenke til kommentar
Ang episode 1, i traileren ser vi kun ho dama, ( glømt navnet)

og ingenting av freeman. Kjem vi kun til å spele ho eller? Noken som veit dette?

6138930[/snapback]

Etter det jeg har forstått spiller vi enda Freeman, men "Hu dama" som du sier kommer til å være ganske sentral i hele spillet.

6139182[/snapback]

 

Okay. Stoler på det då.

Blir bra :thumbup:

Lenke til kommentar
selfølgelig må vi fortsatt være gordon. Men vi vil få vite mer om alyx og historien om henne.

6144961[/snapback]

 

Det jeg gleder meg mest til er å finne ut mer om hvem\hva g-man er.

Men en ting, i beskrivelsen av spillet står det "Also features two multiplayer games" noen som vet noe mer om det?

(sikkert litt mye å håpe på, men det hadde fett om de hadde laget en coop-modus hvor en spiller Gordon og en annen spiller Alyx^^)

Lenke til kommentar
Haha. Så nettopp den nye versjonen av traileren på steam. Akkurat da traileren er slutt og teksten "Avalible retail everywhere 1. June" kommer opp, sier Gman: "We'll see about that!"

6157749[/snapback]

De har iallefall selvironi :p Jeg er skikkelig spent og gleder meg til 1. juni. Det eneste problemet er at jeg har en haug eksamener den uka

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg bare måtte ha en Headcrab bamse.

Frakten er ikke så dyr som den hørest ut. Ikke hvis du sammenligner med norske nettbutikkers fraktpriser.

Kostet ca 27 dollar / 165,- for FedEx. Og de er kjappe. FedEx fikk pakken den 16. Mai, den lå i oslo 18. og jeg fikk pakken 22.

Headcrabl.jpg

Den er så koselig atte... :love:

Kjøpte meg en t-skjorte i samme selengen, men bomma litt på størrelsen. Ble et hakk for stor, men jeg skal nok klare meg. :p

Lenke til kommentar
Fant ut at jeg bare måtte ha en Headcrab bamse.

Frakten er ikke så dyr som den hørest ut. Ikke hvis du sammenligner med norske nettbutikkers fraktpriser.

Kostet ca 27 dollar / 165,- for FedEx. Og de er kjappe. FedEx fikk pakken den 16. Mai, den lå i oslo 18. og jeg fikk pakken 22.

6164743[/snapback]

Betalte du 165,- med frakt?

Hvordan funker dette FedEx greiene?

Lenke til kommentar

Nei, jeg betalte ca 440,- for Headcrab og t-skjorte.

FedEx er det eneste frakt valget for internasjonale ordre.

Bare å registrere seg og bestille som en hvilkensomhelst nettbutikk. Betaler med Visa e.l.

morsomme bamser, hehe, kan man sette den på hodet og bruke den som lue?

Den er nok litt for liten til å ha på hodet.

Kansje de skulle lagd en som kan brukes som lue/hatt... :hmm:

Endret av LeGranDuc
Lenke til kommentar
Oi. Må rekke å spille gjennom HL2 først!

6175629[/snapback]

Er ikke noe problem det, spillet tar bare 11 timer å spille igjennom. Noe som er litt synd. =/

6176035[/snapback]

 

Kommer helt an på den som spiller

6176140[/snapback]

Sant nok, men første gangen jeg spilte igjennom spillet så brukte jeg litt tid på å surre runt å greier, da brukte jeg litt over 11 timer. Selvfølgelig, det går fint ann å bruke 2, 3, selv 5 ganger så lang tid, men det er langt ifra nødvendig. Ca 12 timer burde i alle fall gå greit å spille igjennom spillet på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...