aiti Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg bare lurte på om noen kunne gi meg noen tips på de enkleste stedene her i landet man kan kjøreopp i.det har blitt så vansklig å ta føreprøve i oslo.r det noen steder hvor det r kjempe lett og enkelt??.takk på forhånd Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Voss er enkelt. Hvertfall min erfaring.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hehe, skal være bra lur om du reiser til Voss for å kjøre opp Er forresten ikkje noko poeng i at det skal være så lett, trafikken er farleg og ingen har noko glede av dårlege sjåførar. Endret 1. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det anbefales at man kjører opp der man har tenkt å kjøre til vanlig, men så lenge man kjører opp på lovlig vis er det jo greit. Bor du i Oslo og er redd for å stryke (strykprosenten der er vel på over 50% og ventetiden for oppkjøring kan være lang) er det vel bare å dra en times tid ut av byen så burde det være lett. Mesteparten av veisystemet i Norge består jo av enkle tofeltsveier med lite trafikk, så å finne et egnet sted burde ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 kan du ikke kjøre opp der du er nå fordi det er for vanskelig så bør du vurdere og ikke kjøre opp i det heletatt! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ta deg et 14 dagers kurs i Alta (hvis det finnes enda), leste en artikkel en gang om dette å kjøre opp på finnmarka. Endret 3. mai 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 aiti: Les retningslinjene om hva sms-språk angår - lær deg dette, ellers vil dine tråder bli stengt. ER skriver ER, ikke R! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 kan du ikke kjøre opp der du er nå fordi det er for vanskelig så bør du vurdere og ikke kjøre opp i det heletatt! 6027590[/snapback] Quoted for truth! Og skrives skrives skrives, ikke skriver ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg