[L]337-Zonic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hallo, alle som har lurt på hvordan man kan kjøre maskinen på lav, høy eller dynamisk under Windows XP les vår guide her: http://www.barbara.no/guider/speedstep.html Lenke til kommentar
ols Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Kjempeinteressant artikkel. Det er jo latterlig iogforseg å sitte på lesesalen å skrive notater i wordpad mens kjøleviften brøler og prosessoren tikker på 2,4Ghz. Har du noen ide om hvor mye det betyr i praksis i økt batterilevetid om man kjører en slik amd maskin på laveste hastighet? (det er jo flere ting i maskinen som bruker strøm (LCD ikke minst, men også harddisk, vifte, skjermkort og evt andre chips). Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei, hadde planer om å vise dette i en senere artikkel. Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hva med de som ikke har P4, men P3 med speedstep? Gjelder det samme som for P4? Min Compaq Evo N400c er endelig oppe og kjører med winXP etter mye mas de siste dagene. Har brukt hele formiddagen idag på clean xp install. Jaja - det var en digresjon :smile: Min prosessor er P3 850Mhz... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei, nesten det samme med P3 også. Men da med ulike klokkefrekvens for prosessorene. Se her: http://processorfinder.intel.com/scripts/l....asp?ProcFam=55 Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg fant 7 ulike prosessorer som kjører på 850. Hvordan finner jeg den eksakte - og hvordan skal jeg tolke specs'ene? Altså i forhold til speedstep..?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå