Glenn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) To kompiser av meg har Direct Connect. De har absolutt ingen problemer med linja! Ganske stabil linje, og god support hos Direct Connect. Vurderer å bytte til dem jeg også, siden jeg nå har BlueCom! Jeg ble tvangsflytta fra Catch til BlueCom, pga. Ventelo kjøpte opp Catch. CATCH COMMUNICATONS AS er et firma som aldri blir glemt hos meg! Den beste ISP'en i Norge som har vært. 6081656[/snapback] Det var nok motsatt at det var catch som kjøpte opp bluecom 6085537[/snapback] Noen må pirke på alt? Ja, men det er jo lenge siden. Nå heter det Ventelo BlueCom. Når de kjøpte opp BlueCom, var det gode gamle Catch uansett. Men når Ventelo overtok, ble det jo Ventelo. Endret 11. mai 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Enkelt svar: i norge finnes det ingen god ISP. Er søppel alt sammen. En venn av meg i Tokyo sier at linjen hans der er så bra at han aldri har hatt nedtid og 100Mbit til 350kr/m. 5min å komme til Service. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hmm, kommer til å beholde BlueCom likevel. Sjekka nettopp at DirectConnect tar 99,- kr pr. mnd når jeg ikke har fast-tlf. BlueCom tar 79,- kr, mens Telenor tar bare 60,- kr. Edit: Finnes det egentlig en ADSL ISP i Norge som ikke tar ekstragebyr på det? Endret 11. mai 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 For all del du må ikke finne på og bestille ventelio bluecom.. gjorde det i januar. ville bytte fra min telenor som egentlig har fungert fint men dyr.. fikk da dato for omkobling. da dagen kom endte det med at de kobla fra telenor, men og koble til dems egene linjer var vist vanskelig for dem. Ringte hver dag i 2 månder jeg og de lovet hver eneste gang at de skulle fikse det.. og hver gang det var torsdag, fredag så lovet de at feilen skulle være i orden før helga.. men nei ingen ting skjedde.. det endte meg at jeg måtte sende et brev der jeg krevde og få leveretilbake utstyret og avbestille linja som alldrig kom. så nå sitter jeg og snylter gode gamle telenor fra naboen min:P har bestilet 20mbit'en til nexgentel nå håper jeg får en linje som fungerer der. Men bluecom er det værste jeg har vært borti. Er sikker på at de ikke gadd og prøve og fikse problemet en gang. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 To kompiser av meg har Direct Connect. De har absolutt ingen problemer med linja! Ganske stabil linje, og god support hos Direct Connect. Vurderer å bytte til dem jeg også, siden jeg nå har BlueCom! Jeg ble tvangsflytta fra Catch til BlueCom, pga. Ventelo kjøpte opp Catch. CATCH COMMUNICATONS AS er et firma som aldri blir glemt hos meg! Den beste ISP'en i Norge som har vært. 6081656[/snapback] Det var nok motsatt at det var catch som kjøpte opp bluecom 6085537[/snapback] Noen må pirke på alt? Ja, men det er jo lenge siden. Nå heter det Ventelo BlueCom. Når de kjøpte opp BlueCom, var det gode gamle Catch uansett. Men når Ventelo overtok, ble det jo Ventelo. 6085605[/snapback] Helt enig.. Savner catch veldig mye. Det var så bra kundeservice Men så plutselig ble vi flyttet rett over til bluecom uten å få informasjon før det ble iverksatt Nedtur Men har ikke så mye å klage på.. Bluecom er blitt betraktelig mye bedre på kundeservice, etter hvert Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Mhm, det var utrolig bra kundeservice hos Catch! Kom igjennom på support på under 1 minutt hver gang. Folkene på supporttelefonen i Bodø var alltid like hyggelige. Ja, for å ikke snakke om at vi ble tvangsflyttet uten å få info om det. Jeg kjenner jeg blir irritert av å tenke på det. Men men, sånn er det. BlueCom er iallefall bedre enn NextGenTel, enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå