Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Men den trial tingen følger bare med All Access..

6128061[/snapback]

Åja, så du må faktisk betale etter 14 dager uansett? Det er jo utrolig teit. Mitt abonnement blir overflyttet til "Pay per track" når de to ukene har gått.

6128122[/snapback]

Betale etter 14 dager uansett ?. For de sangene du har lastet ned de første 14 dagene ?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men den trial tingen følger bare med All Access..

6128061[/snapback]

Åja, så du må faktisk betale etter 14 dager uansett? Det er jo utrolig teit. Mitt abonnement blir overflyttet til "Pay per track" når de to ukene har gått.

6128122[/snapback]

Betale etter 14 dager uansett ?. For de sangene du har lastet ned de første 14 dagene ?.

6128587[/snapback]

Nei, at man vil prøve 14-dagers prøveperioden og deretter faktisk MÅ abonnere når prøveperioden er ferdig, ufrivillig. Tviler på at det er slik. Det var ikke slik at jeg måtte skrive inn kortnummeret mitt for å teste Urge.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke en dritt jeg heller :hmm:

6129792[/snapback]

Det virker nå som om jeg har klart å logge meg inn på urge, (med norsk Xp) men de nekter meg å "purchase" fordi jeg ikke har skrevet inn noe kredittkort nummer. (noe jeg heller ikke kommer til å gjøre)

anyone ?

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg Urge til å fungere?

- Se bildet i spoileren:

urge8qw.th.jpg

Urge fungerer kun i USA. Derfor må man late som man har amerikansk XP SP2 ved å forandre innstillinger for enheter til Amerikansk.

Du må også registrere en Urge konto med amerikansk ZIP kode. F.eks 73301, som er for Austin i Texas

Lenke til kommentar
forandre innstillinger for enheter til Amerikansk.

Jeg har brukt Xp i altformange år...men da jeg skulle gjøre akkurat dette, så fikk jeg det altså ikke til.... *host hjelp* :)

6130316[/snapback]

Hvis du ser på bildet i tillegg til teksten vil du forstå hva du må gjøre. Kan lage et alltid så lite kart til deg:

Startmeny>"Kontrollpanel">"Innstillinger for Region og Språk">"Standarder og formater">Still til Engelsk (USA)...

Lenke til kommentar
Syntes den nye Mediaplayeren var litt rotete. Men er kanskje en smakssak, eller noe man blir vandt med.

6131588[/snapback]

Den gamle var svært rotete, denne er en drøm å bruke når man får teken på det. Pilen under tab'ene gir deg flere valg, samtidig som du har muligheten til å velge at du ikke skal se albumgrafikk. F.eks hvis du har mange enkeltsanger og få album.

Edit: Dette min venn, er rotete;

winmedia10_09.jpg

og dette (synes jeg) også er rotete:

http://www.home.zonnet.nl/y.van.der.meer/i...dia-library.png

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
kan noen bekrefte eller avkrefte om mp3 kan spilles av gapless i wmp11?

6110924[/snapback]

Det er gapless avspilling i WMP 11 ja. Du slår den på ved å trykke på "Now Playing" tab'en og finn frem til "Crossfading" i "Enhancements". Denne lar du være på 0, og da fades ikke musikken ned og opp igjen slik som man opplever det hvis man ikke har trykket denne funksjonen på.

:w00t: Manu Chao er råbra!

Lenke til kommentar

6131613[/snapback]

Tuller du?!

Det finnes ikke mer effektive løsninger enn det der hvis du vet hva du skal høre på. Først skriver du omtrent halve navnet (gjerne mye mindre også), velger album (ett klikk) og trykker Enter.

Sjanger og sånt har jeg aldri rotet med.

6131792[/snapback]

Nei jeg tuller ikke. Men så er dette svært individuelt noe som (parentesen) indikerer. :)

Edit: G-Force er genialt!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

6131613[/snapback]

Tuller du?!

Det finnes ikke mer effektive løsninger enn det der hvis du vet hva du skal høre på. Først skriver du omtrent halve navnet (gjerne mye mindre også), velger album (ett klikk) og trykker Enter.

Sjanger og sånt har jeg aldri rotet med.

6131792[/snapback]

Nei jeg tuller ikke. Det er vanskelig når jeg vet hva jeg skal ha tak i. Da er det nettopp den funksjonen som hindrer meg i å finne filen raskt. Da er det faktisk bedre med et lynraskt søk.

Edit: G-Force er genialt!

6131803[/snapback]

Jeg vet ikke om du bruker 'Search'-feltet eller om du søker nedover listen med artister/album ved å trykke i ruten og skrive, men jeg finner ihvertfall ting lynraskt ved å bruke siste måten.

Og hva mener du med lynraskt søk? 'Search'-feltet i MediaLibrary søker mens du skriver og kommer opp med ting lynraskt. Kan man gjøre ting fortere enn det?

Edit Kjenner jeg Microsoft rett, må du vel fremdeles trykke en god del forskjellige plasser før du får gjort det du vil. Slike albumikoner og liknende er lite egnet for å bla gjennom med tastatur.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
kan noen bekrefte eller avkrefte om mp3 kan spilles av gapless i wmp11?

6110924[/snapback]

Det er gapless avspilling i WMP 11 ja. Du slår den på ved å trykke på "Now Playing" tab'en og finn frem til "Crossfading" i "Enhancements". Denne lar du være på 0, og da fades ikke musikken ned og opp igjen slik som man opplever det hvis man ikke har trykket denne funksjonen på.

:w00t: Manu Chao er råbra!

6131716[/snapback]

Men er den gapless av den grunn? Om du hører på feks Chemical Brothers med "Exit Planet Dust" er det mellomrom mellom sangene, eller er det umerkbart når man skifter fra sang 1 til 2?

Ellers hadde det vært interessant å vite hvordan wmp11 ordner det med skriving av tagger osv, tidligere spillere har vært overivrige når det gjelder å forandre på taggene uten at man ønsker det. Og tagging generlet, kan man legge til helt valgfri felt?

Ellers hadde det vært interessant å se søkehastigheten og minnbruken ved store playlists, la oss si 100k+

AtW

Lenke til kommentar
Men er den gapless av den grunn? Om du hører på feks Chemical Brothers med "Exit Planet Dust" er det mellomrom mellom sangene, eller er det umerkbart når man skifter fra sang 1 til 2?

Ellers hadde det vært interessant å vite hvordan wmp11 ordner det med skriving av tagger osv, tidligere spillere har vært overivrige når det gjelder å forandre på taggene uten at man ønsker det. Og tagging generlet, kan man legge til helt valgfri felt?

Ellers hadde det vært interessant å se søkehastigheten og minnbruken ved store playlists, la oss si 100k+

AtW

6132293[/snapback]

Ja, det er nettopp da den er gapless. Prøv selv med et Pink Floyd album. Det er ingen mellomrom.

Det er en funksjon som gjør slik at den kan "ordne" opp i taggingen din, men den er slått av som default. Du kan gå inn i et album og høyreklikke på det for å finne albumgrafikk, eller du kan si at WMP skal gjøre det for all musikken din. Om denne funksjonen er til å stole på, må jeg nesten teste med litt flere album. Hittil ser det bra ut.

Du har mange forskjellige tag'er, men det ser ut som det "bare" er to egendefinerte felt. Alle feltene kan konfigureres utifra piksler, eller ved draing av kolonnesidene.

Jeg har bare 16.000 sanger tilgjengelig (12.000 + 4.000) og det går svære glatt. Selv med albumgrafikk.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...