Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg får ikke lastet ned? Når jeg trykker kjøp og fortsett på de sangene/albumene jeg vil kjøpe. skjer det ingen ting, og etter hvert kommer det opp en som innformasjons boks hvor det sto at det var feil med betalingen... Må jeg trykke et spesielt sted for og kjøpe den? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Norsk versjone kan lastes ned herifra om noen er interessert:) http://www.microsoft.com/windows/windowsme...o&qstechnology= 6124843[/snapback] We’re sorry, we were unable to service your request. As an option, you may visit any of the pages below for information about Microsoft services and products. 6124848[/snapback] ops http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/ 6124854[/snapback] We’re sorry, but we were unable to service your request. You may wish to choose from the links below for information about Microsoft products and services. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvordan i legger jeg til bankkortet? For en feilmedling om at adressen min er feil. 6121189[/snapback] Tjenesten er jo bare tilgjengelig i USA foreløpig, så det kan være det som er problemet. 6121950[/snapback] Hvordan fikk du den til å funke? Registrerte med Zip Adress i Beverly Hills Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hvordan fikk du den til å funke? Registrerte med Zip Adress i Beverly Hills 6126403[/snapback] Jeg registrerte via Vista partisjonen min for 6 dager siden. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Norsk versjon: http://download.microsoft.com/download/e/9...p-x86-nb-no.exe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette ser veldig bra ut. Mulig bedre enn itunes til og med. Men problemet er at jeg har nå ryddet alt etter iTunes. Dessuten tror jeg ikke alle sangene er lagt til i bibloteket. Går det eventuelt ann å fjerne alt fra bibloteket og heller prøve å legge det til igjen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Dette ser veldig bra ut. Mulig bedre enn itunes til og med. Men problemet er at jeg har nå ryddet alt etter iTunes. Dessuten tror jeg ikke alle sangene er lagt til i bibloteket. Går det eventuelt ann å fjerne alt fra bibloteket og heller prøve å legge det til igjen? 6126596[/snapback] NEI! Da må du først huke av at når du sletter filer fra biblioteket skal de IKKE slettes fra PC'en. Du må også fjerne mapper som du overvåker. Jeg kan vise deg med et skjermbilde. 5 sek Steg én: Steg to: Endret 18. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva må jeg trykke på når jeg skal laste ned sanger gratis? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva må jeg trykke på når jeg skal laste ned sanger gratis? 6126825[/snapback] http://www.urge.com/switch/index.jhtml?section=freetrial Så er det en knapp på URGE siden inne i WMP11. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva må jeg trykke på når jeg skal laste ned sanger gratis? 6126825[/snapback] http://www.urge.com/switch/index.jhtml?section=freetrial Så er det en knapp på URGE siden inne i WMP11. 6126851[/snapback] Når jeg kjører dette programmet, må jeg da ha endret til "Amerikansk Windows" ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Er vel egentlig slik tror jeg.. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Er vel egentlig slik tror jeg.. 6127611[/snapback] Det så veldig mye enklere ut i vista... Dell_9200: Lyst til å lage en "liten" guide, om hvordan man kjører URGE i Norsk XP ? Endret 18. mai 2006 av Silver2k Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Er vel egentlig slik tror jeg.. 6127611[/snapback] Det så veldig mye enklere ut i vista... Dell_9200: Lyst til å lage en "liten" guide, om hvordan man kjører URGE i Norsk XP ? 6127645[/snapback] Allerede gjort det. Se førsteposten min. Der har du alt du trenger å vite. Tror jeg... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Allerede gjort det. Se førsteposten min. Der har du alt du trenger å vite. Tror jeg... 6127995[/snapback] Har fått Urge til å funke med konto å shit, men ikke VISA kontoen for gratis to uker.. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har lagd en konto oger logget inn, men hva trykker jeg på når jeg skal laste ned albumet? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Har fått Urge til å funke med konto å shit, men ikke VISA kontoen for gratis to uker.. 6128007[/snapback] Du skal ikke trenge å gi fra deg noe Visakort informasjon. Er det noen som klarer å registrere seg og få to gratis uker via norsk XP versjon? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Men den trial tingen følger bare med All Access.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Your purchase was not successful due to a problem with your billing information. Please click edit billing below to update your billing info. You have not been charged for this transaction. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Men den trial tingen følger bare med All Access.. 6128061[/snapback] Åja, så du må faktisk betale etter 14 dager uansett? Det er jo utrolig teit. Mitt abonnement blir overflyttet til "Pay per track" når de to ukene har gått. Lenke til kommentar
ofstad Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Lastet ned WMP 11 i dag - på engelsk(skal laste ned norsk imorra)! Det som slår meg er et mye bedre utseende og fine former - den nye svarte looken er flott. Dessuten når man slår av "nomale" menyer ser alt sammensveistet og vakkert ut! Det nye biblioteket er pent - liker at alle album plutselig fikk bilde Og søket er mye bedre enn på 9/10 her søkes det og resultatene kommer mens man skriver -> dette er praktisk. Å når man hører på et album kan man ta musa over bilde og klikke kjøp -> da kommer man til butikk for å kjøpe! Utmerket levert av microsoft PS: Noen som vet om den endelige versjonen blir som oppdatering for beta brukere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå