Matsemann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vet ikke om det var nødvendig, men lastet ned den ofisielle betan fra MS nå. Merker jeg noen forskjell? Ps: filen var i hvertfall 1b mindre... Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 En ting som ser ut til å være mye dårligere enn forrige versjon, er ventetiden dersom man er uheldig og trykker på "library" når nettverksstasjonen med musikk ikke er koblet til.. Det tar nesten et halvt minutt før det skjer noe! Men dette er jo en beta da... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare litt info: Troubleshooting Windows Media Player 11: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...leshooting.aspx Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Windows Media Player 11 gjorde at jeg gikk tilbake til Windows Media Player! Meget brukervennlig mediaspiller, og så klart så gir den også bedre lyd av det jeg hører. Sammenlign selv med andre programmer. En ting jeg vil ta opp: Hva skal til for å få Auto Volume Leveling til å fungere/virke? Jeg har den på On nå, men så står det; Volume leveling not availiable for current media. Funnet en måte jeg kan få det til på, det er å adde nye musikkfiler, for så å huke av for dette: Endret 17. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hvordan i legger jeg til bankkortet? For en feilmedling om at adressen min er feil. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Hvordan i legger jeg til bankkortet? For en feilmedling om at adressen min er feil. 6121189[/snapback] Tjenesten er jo bare tilgjengelig i USA foreløpig, så det kan være det som er problemet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Noen andre som har problemer med at installasjonen stopper her? Nederste progress-baren går i uendelig loop. Endret 17. mai 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Noen andre som har problemer med at installasjonen stopper her? Nederste progress-baren går i uendelig loop. 6122401[/snapback] Jeg hadde samme problem. Gå inn i oppgavebehandling (task manager), avslutt prosessen "update.exe" så fortsetter installeringen som normalt. Du vil da få en melding om at installasjonen feilet etterhvert, men WMP11 er installert og fungerer som den skal uansett.. Nysgjerrig på hva som er grunnen til feilen da, men men... Endret 17. mai 2006 av bidz Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) ok, lot den bare stå en stund å gå i loop, og da endte jeg opp med en "WMP kunne ikke installeres...", og nå når jeg prøver å starte installasjonen på nytt går den rett til feilmeldinga. EDIT: Kjørte installasjonen manuelt(pakket ut install, kjørte WMP11.exe). Selve WMP11 innstallerte helt fint, men WM11-codecet(wmfdist11.exe) stopper opp på "Running processes after install", så nå har jeg verken WM9 eller WM11-codec EDIT2:OK, hadde en hel haug med regsvr32.exe kjørende, avslutta de, og da gikk install smoooth. Så en liten guide hvis install ikke funker: -pakk ut install-fila med f.eks. 7ZIP-Kjør WMP11.exe -kjør wmfdist11.exe -Avslutt alle regsvr.exe som dukker opp under "Running processes after install" Endret 17. mai 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Programmet finner coveret til de fleste CDene jeg har rippet, men istedet for å legge til coveret til f.eks. et samlealbum jeg har med Toto, gir det bare et anonymt cover i oversikten. Når jeg så velger å forandre det, viser WMP library det korrekte coveret fra nettet i vinduet som spretter opp, men det vil fremdeles ikke bruke det i biblioteket. Det er slik generelt med mange CDer jeg har rippet til HDen via WMP, at det ikke viser cover, eller det er andre ting som ikke stemmer. F.eks. dobbelalbumet fra Kate Bush, Aerial, vises korrekt i biblioteket. Det er en beta tross alt, så jeg tror nok det vil bli rettet på. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Programmet finner coveret til de fleste CDene jeg har rippet, men istedet for å legge til coveret til f.eks. et samlealbum jeg har med Toto, gir det bare et anonymt cover i oversikten. Når jeg så velger å forandre det, viser WMP library det korrekte coveret fra nettet i vinduet som spretter opp, men det vil fremdeles ikke bruke det i biblioteket. Det er slik generelt med mange CDer jeg har rippet til HDen via WMP, at det ikke viser cover, eller det er andre ting som ikke stemmer. F.eks. dobbelalbumet fra Kate Bush, Aerial, vises korrekt i biblioteket. Det er en beta tross alt, så jeg tror nok det vil bli rettet på. 6123868[/snapback] Jeg forstår ikke helt hva som er problemet. Kan du vise et skjermbilde? Edit: Alibaba-språk Endret 18. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har gjort det som står 1 første post ang URGE, men jeg får ikke lastet ned noen ting. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har gjort det som står 1 første post ang URGE, men jeg får ikke lastet ned noen ting. Hva gjør jeg feil? 6124337[/snapback] Du har registrert deg, verifisert mailen din og logget inn på Urge kontoen? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Norsk versjonen kan lastes ned herifra om noen er interessert:) http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/ Endret 18. mai 2006 av adilr82 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Norsk versjone kan lastes ned herifra om noen er interessert:) http://www.microsoft.com/windows/windowsme...o&qstechnology= 6124843[/snapback] We’re sorry, we were unable to service your request. As an option, you may visit any of the pages below for information about Microsoft services and products. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Norsk versjone kan lastes ned herifra om noen er interessert:) http://www.microsoft.com/windows/windowsme...o&qstechnology= 6124843[/snapback] We’re sorry, we were unable to service your request. As an option, you may visit any of the pages below for information about Microsoft services and products. 6124848[/snapback] ops http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Argh.. Jeg får jo kun hørt den bethoven musikken jo! Når jeg tar en annen sang fra pcen kommer det: og det gjelder alle! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hvilken filtype er det? Ogg, Flac? Da må du ha en codec. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Helt vanlig .mp3 Alle sangene funker fint i foobar.. Endret 18. mai 2006 av janfredrik Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har gjort det som står 1 første post ang URGE, men jeg får ikke lastet ned noen ting. Hva gjør jeg feil? 6124337[/snapback] Du har registrert deg, verifisert mailen din og logget inn på Urge kontoen? 6124554[/snapback] Er ganske sikker på at jeg har gjort dette, men jeg kan sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå