mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 programmet la seg ikke i "legg til / fjern programmer" hos meg 6119278[/snapback] Vis oppdateringer kanskje? 6119285[/snapback] takk, det ligger der Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 takk, det ligger der 6119290[/snapback] Jeg vet. Skulle du avinstallere programet eller skulle du bare vite at det gikk an å avinstallere? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 takk, det ligger der 6119290[/snapback] Jeg vet. Skulle du avinstallere programet eller skulle du bare vite at det gikk an å avinstallere? 6119296[/snapback] skulle vite at det gikk an å avinstallere. Hva urge er vet jeg ikke forresten, er det noe jeg kan installere i tillegg? Hvordan får jeg automatisk cover på platene mine?(har cover allerede i alle mappene forresten, vises når jeg bruker foobar2000) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Skulle vite at det gikk an å avinstallere. Hva urge er vet jeg ikke forresten, er det noe jeg kan installere i tillegg? Hvordan får jeg automatisk cover på platene mine?(har cover allerede i alle mappene forresten, vises når jeg bruker foobar2000) 6119306[/snapback] Urge kan du finne ut mer om i førstepost. Da høyreklikker du på bildefilene og trykker på "kopier". Da er den i utklippstavlen, og da kan du høyreklikke på albumet du vil ha bildet på og trykke "Paste Album Art". Samme metode kan brukes på bilder fra internett. Endret 17. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) hmm.. Ganske fin, driver og prøver den litt nå. Litt små irriterende på starten, med de bildene på siden. Me nblir nok mer og mer vant til det. Men veldig sån vista utsene da, ser ut som alle deres programmer har den svarte-looken. Er jo utrolig mye mer stilig en xp da. *glede seg litt til vista* EDIT: tok på detaljer på visning av sanger. Syns det var bedre Endret 17. mai 2006 av beneiro Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Oppdaterer den seg selv til beta 2 automatisk? Eller må jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Oppdaterer den seg selv til beta 2 automatisk? Eller må jeg gjøre det selv? 6119497[/snapback] Nei, det gjør den ikke. Du må laste den ned fra her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) noen som har problemer med streaming av video på internett etter installasjonen? på nrk.no får jeg opp en "gammel" / classic avspiller som ikke fungerer, hmm. Dette i firefox, i internet exploder funker avspillinga Endret 17. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 noen som har problemer med streaming av video på internett etter installasjonen? på nrk.no får jeg opp en "gammel" / classic avspiller som ikke fungerer, hmm. Dette i firefox, i internet exploder funker avspillinga 6119551[/snapback] Da kan nok problemet ligge i Firefox. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 ja, eller at microsoft er vanskelige (som alltid) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) ja, eller at microsoft er vanskelige (som alltid) 6119597[/snapback] Eller at WMP 11 ikke er WMP 10 som Firefox støtter? Jeg vet ikke hvor problemet ligger, men det vil nok bli fikset. Endret 17. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kan jeg laste ned så mye musikk jeg orker i 14 dager med det trial opplegget til Urge uten og binde meg? Eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Kan jeg laste ned så mye musikk jeg orker i 14 dager med det trial opplegget til Urge uten å binde meg?Eller hvordan funker det? 6119622[/snapback] Du må lese første post. Der står det forklart. Urge er kun tilgjengelig for USA, men du kan lure WMP ved å lese førstepost i denne tråden. Last først ned WMP 11, deretter laster du ned Urge. Så kan du registrere deg og få 14 dagers gratis prøveperiode. Men husk at filene ikke vil kunne avspilles etter to uker, men filene forsvinner ikke ()... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) ja, eller at microsoft er vanskelige (som alltid) 6119597[/snapback] Eller at WMP 11 ikke er WMP 10 som Firefox støtter? 6119616[/snapback] hvordan kan internet exploder 6 som er mange år gammel støtter wmp11? http://plugindoc.mozdev.org/windows.html#WMP Noen som kan teste med sin firefox? Forresten, får ikke avinstallert wmp11 får en melding om "rollback", men det skjer ikke noe. (har system restore slått av) Endret 17. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kan jeg laste ned så mye musikk jeg orker i 14 dager med det trial opplegget til Urge uten å binde meg?Eller hvordan funker det? 6119622[/snapback] Du må lese første post. Der står det forklart. Urge er kun tilgjengelig for USA, men du kan lure WMP ved å lese førstepost i denne tråden. Last først ned WMP 11, deretter laster du ned Urge. Så kan du registrere deg og få 14 dagers gratis prøveperiode. Men husk at filene ikke vil kunne avspilles etter to uker, men filene forsvinner ikke ()... 6119642[/snapback] Er det noen mulighet til og spille av filene etter at det har gått 2 uker? Hva med på mp3 spilleren? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Forresten, får ikke avinstallert wmp11 får en melding om "rollback", men det skjer ikke noe. (har system restore slått av) 6119655[/snapback] Fungerte å avinstallere det her, testet det for din skyld. Jeg har installert den nyeste versjonen, så det kan være et problem i 4826-versjonen. Prøv å installer den nyeste versjonen og deretter prøv å installere... Nå må jeg restarte maskinen... Lenke til kommentar
nogen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Endelig har de støtte for folder view! Har en del filer som ikke har så bra tagger. Bare det gjør det verdt å oppgradere. Ellers virker det greit å navigere seg frem. Har ikke prøvd å legge inn hele musikk samlingen enda. Noen som har prøvd å legge inn store mengder filer til biblioteket? Er programmet like responsivt? Prøvde dette i WMP10, men da begynte ting å gå veldig tregt. Om jeg skulle avslutte programmet tok det gjerne flere sekunder før musikken stoppet etter at GUI var lukket. Håper dette bedrer seg med WMP11. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Endelig har de støtte for folder view! Har en del filer som ikke har så bra tagger. Bare det gjør det verdt å oppgradere. Ellers virker det greit å navigere seg frem. Har ikke prøvd å legge inn hele musikk samlingen enda. Noen som har prøvd å legge inn store mengder filer til biblioteket? Er programmet like responsivt? Prøvde dette i WMP10, men da begynte ting å gå veldig tregt. Om jeg skulle avslutte programmet tok det gjerne flere sekunder før musikken stoppet etter at GUI var lukket. Håper dette bedrer seg med WMP11. 6119797[/snapback] La meg si det slik. Har lagt til 11.000 sanger, og det er ingen program som søker så raskt som WMP 11 etter artister. Indeksert søking er en ny funksjon i WMP 11, så du vil merke ganske stor forskjell ja. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Får prøve når jeg kommer hjem i kveld. Opplevde du noen problemer med WMP10? Har litt flere filer enn deg, men det skal vel ikke ha så mye å si når man kommer over 10K tenker jeg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Får prøve når jeg kommer hjem i kveld. Opplevde du noen problemer med WMP10?Har litt flere filer enn deg, men det skal vel ikke ha så mye å si når man kommer over 10K tenker jeg. 6119990[/snapback] Alle mine filer har albumgrafikk, og jeg har ikke prøvd WMP 10 med hele biblioteket mitt. WMP 11 kjører glatt på min maskin. God 17. mai forresten til alle her. Fint at MS tenkte på Norge når de skulle lansere en betaversjon av WMP 11.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå