mandela Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 kan noen bekrefte eller avkrefte om mp3 kan spilles av gapless i wmp11? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Alternativ nedlasting (Softpedia): http://download.softpedia.ro/software/MULT...edia_Player.rar Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 kan noen bekrefte eller avkrefte om mp3 kan spilles av gapless i wmp11? 6110924[/snapback] Nå er jo ikke mp3 et gapless format da. Mener du slik cross-fader ting som finnes i blant annet iTunes? Ihvertfall kan du teste dette ut ved å trykke på "Show Enhancements" på "Now Playing" tab-en. Da vil du kunne velge cross-fading og hvor mange sekunder det skal være. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Nå er jo ikke mp3 et gapless format da. Mener du slik cross-fader ting som finnes i blant annet iTunes? Ihvertfall kan du teste dette ut ved å trykke på "Show Enhancements" på "Now Playing" tab-en. Da vil du kunne velge cross-fading og hvor mange sekunder det skal være. 6111762[/snapback] har ikke installert testversjonen ennå, er ikke vits for meg dersom den ikke kan spille gapless LameMP3, siden jeg har så mye musikk som krever det. AAC støtter heller ikke gapless offisielt forresten. Jeg mener ikke crossfader, men en form for gap remover. Gapless solutions * foobar2000: Optimal gapless playback * Otachan's in_!mpg123: A gapless MP3 decoder for Winamp Note: Winamp 5.2 implements gapless playback in its built-in MP3 decoder. http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=Gapless Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 har ikke installert testversjonen ennå, er ikke vits for meg dersom den ikke kan spille gapless LameMP3, siden jeg har så mye musikk som krever det. AAC støtter heller ikke gapless offisielt forresten. Jeg mener ikke crossfader, men en form for gap remover. http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=Gapless 6111849[/snapback] Jeg har aldri hørt om LameMp3 før, men hvis jeg finner en slik fil kan jo jeg teste. Du må liksom teste programmet før du lager din mening om det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Alternativ nedlasting (Softpedia):http://download.softpedia.ro/software/MULT...edia_Player.rar 6111004[/snapback] ikke til å anbefale for de med treige oppkobling, laste den ned med ca 7 kp/s ( kanskje for stor pågang ? ) tok en evighet for den var nedlastet ! men resultatet ble bra Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Apropos raske servere, lastet ned et album på 2 minutter her. Synes det ikke er så ille på min treige hjemmeoppkobling. Skal teste på skolen i løpet av dagen for å sjekke om det går raskt der. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg har aldri hørt om LameMp3 før, men hvis jeg finner en slik fil kan jo jeg teste.det er mp3 filer kodet med http://lame.sourceforge.net/, kan ikke spilleren spille av musikk uten pauser mellom sporene hvor de forekommer unaturlig, er det ikke en spiller jeg ønsker å bruke Endret 16. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Genialt program dette. Har lastet ned masse fra Urge, vurderer å kjøpe en iRiver. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har aldri hørt om LameMp3 før, men hvis jeg finner en slik fil kan jo jeg teste.det er mp3 filer kodet med http://lame.sourceforge.net/, kan ikke spilleren spille av musikk uten pauser mellom sporene hvor de forekommer unaturlig, er det ikke en spiller jeg ønsker å bruke 6112952[/snapback] Kan ikke du PM'e meg en slik fil da? Trenger jo ikke være en ulovlig fil heller. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ingen som har lagt merke til "hakk i plata" noen ganger? ( Ca-ca-ca lifornia.....) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) ingen som har lagt merke til "hakk i plata" noen ganger? ( Ca-ca-ca lifornia.....) 6116602[/snapback] Nei, men har oppdaget at dette programmet er det mest lettdrevne programmet av alle jeg har prøvd. Lettere enn Foobar forresten. Foobar bruker litt over 8 mb, mens WMP11 bruker i underkant av 8 mb minne. iTunes: 46,264 kB Foobar2000: 8,388 kB WMP 11: 7,900 kB (fortsatt beta) Dette kan jo ha noe med cache-kjøring av musikkfilene å gjøre, men det er ikke tvil om at iTunes er et mye mer ressurskrevende program enn sine konkurrenter. Edit: Nei, jeg har ingen problemer med avspillingen, men husk at dette er en pre-beta av beta 2. Endret 16. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hvordan er stabiliteten? 6116928[/snapback] Stabiliteten er god den, unntatt når man laster ned flere album (4-5 album). Da fungerer programmet veldig treigt. Hvis du ikke laster ned musikk er programmet SVÆRT responsivt. Jeg tror nok ikke Urge vil være så ressurskrevende ved final release. Edit: Men nok spørsmål før man har prøvd produktet, det er en fin avinstalleringsfunksjon i XP som er fin å bruke hvis man absolutt ikke liker programmet. Jeg lover dere at dere ikke vil installere WMP 10 igjen etter å ha prøvd programmet. Endret 16. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Må si jeg syntes at dette var meget lekkert. Aner noen hvordan man kan få det som ikke er svart til og bli svart? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Må si jeg syntes at dette var meget lekkert. Aner noen hvordan man kan få det som ikke er svart til og bli svart? 6116983[/snapback] Hvis jeg skjønte deg rett: View -> enchantments -> Color Chooser, så drar du på de to barene der. sorteringen er mye bedre To ting: Oppstarten av WMP11 er treg her, noen andre? når jeg har WMP11 på værktøylinjen ser det bra ut, men når jeg holder musen over for å se hvilken sang det er, så vises sangen med rosa tekst Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) likte ikke den nye versjonen så godt jeg vanskelig og finne fram edit: men blir vel lettere etter jeg har brukt den en stund da Endret 16. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 likte ikke den nye versjonen så godt jeg vanskelig og finne fram edit: men blir vel lettere etter jeg har brukt den en stund da 6117231[/snapback] Ja, først fant jeg ikke sangene jeg ville høre på, men så fant jeg ut hvor genialt de er sortert Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Funker veldig bra Men merker noe lagg da den skal loade forskjellige faner. Den ser bare ENORM ut... Kommer til å skifte ut MediaMonkey snart :O Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Den ser bare ENORM ut... Kommer til å skifte ut MediaMonkey snart :O 6117301[/snapback] Hva mener du med enorm? for svære ikoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå