iMono Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Du er ganske så lik meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt før, men jeg gidder desverre ikke sjekke ut hver side i denne posten Har igjen klart å skjule spillelisten i hovedvinduet på WMP11. Hvordan får jeg denne tilbake igjen? Har ingen anelse selv... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Trykk på trekanten under "Now Playing". Se det første valget i menyen... Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har mine tvil, men finnes det en plugin som får WMP11 til å fungere sammen med iPod ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg år ikke til å spille av flac i mediaplayer 11. Har lagt inn oggcodecs_0.71.0946 på pcen, men kommer likevel ingen vei. Dette virket helt utmerket før jeg la inn vista, men nå så bare avslutter mediaplayer uten noen form for feilmelding, og dette skjer kun ved avspilling av flac filer. Om noen her inne kan forklare meg hvordan jeg får spillet av flac i mediaplayer 11 på vista hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå